vivio

Alla inlägg under januari 2011

Av vivio - 6 januari 2011 16:24

Idag har älsklingen namnsdag. (: <333

Av vivio - 6 januari 2011 15:50

I huvudet, väldigt. Och det är tråkigt väder ute så jag kan inte gå ut på en promenad eller något sånt för att ta bilder. :/<3

lol, aja, känner mig en aning glad iaf. 

... jag måste öva på min pianoläxa (ej gjort det på typ hela lovet) den som jag ska spela med orkestern. Haha gawd xD känner mig så failad. Men har faktiskt inte hunnit. 
Aja, ska nog spela lite gitarr eller något. Bara för att jag känner mig glad. Har torra händer D: men orkar inte smörja in de för då blir allt man rör vid kladdigt och äckligt.


ZOMBIE:

   Lol, den bilden vart random  Jag ser skit skum ut där

     Så såg jag ut på morgonen xD 

När jag typ var nyvaken, hade kammat håret en aning då, för när man har kort hår så står det åt alla håll på morgonen xDD<3

WOW

Av vivio - 6 januari 2011 15:02


Eva är en barnförfattare och har skrivit böckerna "Snurran" :D de är jätte bra och jag älskade de när jag var liten! Och de böckerna har till och med skrivits till olika språk så böckerna har sålt lite över hela världen.

Hon har också skrivit "Benny blixt" och hon har också spelet (spelar) i bandet mögel som var ett ganska känt punk band för i tiden<3!

Mhiih hon fyller 50 år idag så gratta!!! 8DD

För hon är min underbara faster<3



  



Hihi, jag har en utav deras skivor och den är bra *wwww*

Av vivio - 5 januari 2011 22:03

Före:

     




efter:

  

Moh. Jag failade D: soz men men... jag kan göra en ny annars *w*

OCh lol.... 

NU SKA JAG SOVA!

Av vivio - 5 januari 2011 21:42

Ska typ stänga av datorn nu så att jag har någon chans att KANSKE somna tidigt<3 för jag gick ju upp klockan åtta eller hur? Och då började jag typ vara en aning trött just nu. (Tycker jag iaf)

Aja, lyssnar på Superbus. Wiie, de är bra. Har typ känt till de fett länge och jag blev typ fett förvånad när jag fick reda på att de fanns på Guitar hero O_O

Aja, jag bara KANSKE bloggar imorgon <3 soz för att jag är lite seg med bloggandet... är typ.. ja, orkar inte sitta vid datorn D: <3

  

Av vivio - 5 januari 2011 20:21

Finns det inget sötare än det här?

http://www.lalalalalalalalalalalalalalalalalala.com/

klicka så får ni se x'D <3 Undrar hur länge ni orkar titta kanske? (: <3

Av vivio - 5 januari 2011 20:00

Den animen är faktiskt sjukt bra :3 och jag älskar början xD <3

När taiga och han (glömt namnet) möter varandra . det är ganska epic xD<3

Aja, ska titta om den :3 för det var typ ett år sen som jag tittade på den (även så kommer jag ihåg varje liten detalj lol xD) här är openingen: jätte söt :3<3

Av vivio - 5 januari 2011 19:43

Jag tror det finns en mening med livet. 

En underbar mening...<3

Kanske till och med för bra för att vara sann?

ni underbara människor vet vilka ni är och ni får mig må så bra. FÖR BRA! 

Känner mig som en liten liten flicka och att ni är mina änglar. Vackra, fina, underbara och bäst.

Älskar er med hela mitt hjärta och ni betyder mycket för mig. 

Puss och kram till er mina fina änglar. (: <3

   (ni vet vilka ni är om ni tänker riktigt länge <3)

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards