vivio

Alla inlägg under januari 2011

Av vivio - 9 januari 2011 23:30

Jag tror jag ska stänga av datorn nu och antagligen försöka somna, om de nu går. För ja, jag måste ju göra de någon gång right? Och jag måste försöka gå upp vid typ 8 imorgon eller något. Bara för att, så, jag ska lägga min mobil typ på andra sidan rummet och sen... Ja... bli irriterad och arg på morgonen xD

Men jag måste förbereda mig inför skolan!

Och, pluggandet till imorgon.... ORKAR INTE! men jag måste, annars... dör jag nog. 

Speciellt måste jag öva på¨franskan och plugga mycket svenska och engelska!

Eftersom jag lovade min handledare att steg 11 i engelska skulle bli klart och att mitt steg 9 och kanske 10 skulle bli klart för redovisning till skolstarten och franskan skulle vara klart... vilket de inte är.

Så, imorgon tror nog inte jag bloggar så mycket, kanske lite. Men jag måste ju tänka på att mina studier kommer först och de kommer de alltid att göra!

Hoppas ni drömmer söta drömmar nu!<3

  

Hihi! :D

Jag hittade en gammal liten söt bild som jag har gjort någon gång till min blogg förut. (: <3

göllig. 

Aja, natti natt <33

Av vivio - 9 januari 2011 23:17

Ja det är den. Och de flesta börjar skolan imorgon så jag önskar er lycka till. (:

Själv börjar skolan igen på onsdag. (Tror jag)

Vet inte riktigt om det kommer att vara skönt att komma tillbaka igen men dåligt är det inte. Har saknat de som jag inte har varit med under lovet!

Och jag har inte varit med så många under lovet faktiskt.

Men men, imorgon ska jag väl antagligen plugga eller något. Måste börja plugga på riktigt nu. Som om det är liv eller död. Nejmen, ni fattar.

  

Av vivio - 9 januari 2011 22:36

Jag satt och spelade gitarr (har kommit på ny ackord slinga *ww* ska bara få någon glad människa som ÄLSKAR att sjunga med hela sitt hjärta att vilja kompa (stavning) med sång och text osv. tappar bort mig så fort jag börjar nynna x'D<3

Aja, det jag menade med fail var att bror sover typ. Och jag satt och spelade och sen bankade han i väggen... *host*

Nu vet han hur jag har det varje gång han överdriver.

Tror typ alla sover.

....

......

Diss.

Av vivio - 9 januari 2011 21:49

Det fina med dig

är att du är underbar, vacker och fin.

Det fina med mig är nog att jag älskar dig.

Du betyder massa för mig, kanske till och med för att du är

en sån fin tjej?

Hoppas du har det bra var du än är...

för du ska veta, att vi alla älskar dig Mani! ♥

Av vivio - 9 januari 2011 21:32

Yepp, jag lyssnar på olika theme's som det heter (i guess)

och de är bra. :3 Jag har spelet ganska många olika zelda spel. Både till gameboy, gamecub (stavning? D:) och wii :33<33

   TITTA MITT HAPPYFACE! eller... inte.

Av vivio - 9 januari 2011 21:26

   jag saknar finaste Leia :c<3

Mhihi, hon har färgat om håret, ja.

Och det är fint fint fint fint fint!! Nästan så att man vill äta upp henne *www* aja, längtar tills skolan börjar igen OwwO

Av vivio - 9 januari 2011 21:10

HAN fick mig ATT gråta när han spelade für elise på gitarr xD 

Men men, här är hans musikvideo :3 Han har gjort den själv 

Av vivio - 9 januari 2011 19:42

"Jag kan inte fatta, att det kändes som igår,

2010... var ett förfärligt år.

Livet går vidare,

utan att man förstår, 

att varje tår man fäller är likadan ändå."


Så...  vad tycks? (:

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards