vivio

Alla inlägg under januari 2011

Av vivio - 3 januari 2011 18:37

Jag skulle gärna vilja ha en Hatsune Miku figur:

        


Och en Haruhi Suzumiya figur:

    

Och den här figurer har jag velat ha länge "mio akiyama":

        

eller :

  

Av vivio - 3 januari 2011 18:35

Tittar runt på Ebay just nu. Men mer känt som Tradera.

Och jag hittade massa små nendroid figurer som jag gärna skulle vilja köpa! Men dock så kan jag ju inte göra det. För att jag försöker ju spara till en elgitarr! Jag stör mig faktiskt en aning på det eftersom det kommer ta ett tag innan jag får råd. Och det poppar upp massa saker framför mig som jag gärna vill ha! 

Men här är iaf dagens låt.

Får lust att lära mig spela trummor nu också!

D:

Av vivio - 3 januari 2011 18:13

Nu drog Malva, edvin och bror min hem till edvin och Jesper ska sova där i guess D: 

Och Malva var typ jätte snäll och jag vill vara mer med henne innan hon åker hem igen D: 

Och.... Jag kommer sakna min bror. För det är så tyst i huset...

>.<

Av vivio - 3 januari 2011 16:51

Jag har inte ätit lunch ännu och nu är jag faktiskt hungrig.

Lol, spelade och sjöng gitarr nyss och glömde att bror hade vänner hemma... awkward. För jag sjunger typ som en kratta om de nu kan sjunga....

Av vivio - 3 januari 2011 15:43

Ska nog gå och äta lunch eller något. :3 

Bara för att annars kommer mor bli sur tror jag. för det är viktigt att äta.. *host*

Haha gawd aja, ska väl göra det... snart, fast just nu sjunger de och det låter fint<3.... xD

Av vivio - 3 januari 2011 15:22

Malva är jätte schnell<3

Och ja, bror gjorde inte ens en min när han såg hur jag klippt mig! 

Sadface. 
trodde han skulle göra omgface eller något.

Haha gawd xD

Malva sjunger och jesper spelar elgitarr xD Det låter... fint... *host* de flummar fett mycke 

Av vivio - 3 januari 2011 14:49

FÖRE:
               



efter:

     


Mhihihi OwO

vad tycker ni var bäst? 

Av vivio - 3 januari 2011 14:07

Nu har jag klippt mig!! :DDD 

Ganska kort faktiskt för jag får ej upp det i en tofs längre = dåligt för jag tränar ju gymnastik xD

Aja, DET VART FINT! :D Super mega happyface!

Dock så kan jag ej ta något kort just nu med min webbkamera eftersom jag skypar med världens underbaraste *w* leia! 

Mihihiihihi, hon tyckte ocksp det vart fint

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards