vivio

Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Hello!

Av vivio - 31 januari 2011 16:26

Jag kom hem från skolan för ett tag sedan. Åkte och köpte lite snickers och bounty *w* gott.

Meeeen.. dåligt att äta, vet.

Idag har jag pluggat mycket kurs faktiskt. Lite franska, ska redovisa det på torsdag.

Jag gjorde projektprovet för projektsteg 10 idag också!

Det var inte svårt alls, men kommer säkert få blå på den eftersom jag hade lite bråttom till mitt kp (kommunikationspass, även känt för "lektion.") 

Aja, imorgon är det kurs dag. Och det är föreläsningar och vi skulle göra något i No-salen imorgon också.

Mycket kurs helt enkelt!

Nästa vecka på torsdagen så är det prov ;_; i biologi. Det är svårt. Man kanske inte tror att det är särskilt svårt i 6:an men det är det faktiskt.

Aja... (lolz, mycket "aja" jag skriver.)


Idag har jag iaf träning igen. Från halv sju till nio.

Och imorgon har jag också träning. Halv sju till halv tio. :D 

mihihihihih.

Och Kajsa tvingar mig typ att provträna för hennes lag... aja, kan alltid "prova" men jag tänker inte börja där. ÄLSKAR JU MITT LAG!

Jag tänker faktiskt inte plugga särskilt mycket idag innan jag ska iväg på träningen eftersom jag känner att jag behöver ta en paus  ifrån det.


Men jag hittade en jätte söt och trevlig tjej på yt idag!

Hon sjöng massa covers. 

Jag tycker faktiskt inte särskilt mycket om "miley cyrus" om jag ska vara ärlig. (inget illa ment!)

Men, när jag hörde hennes cover så började jag faktiskt fundera. HOn är ju för tusan bättre än miley cyrus xD

HAHAHAHA... OwO



bjuder på en skum bild också.

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vivio - 18 oktober 2011 19:26

www.grodkungen.bloggplatsen.se                                               ...

Av vivio - 17 oktober 2011 19:57


Oh, my head is spinning around, feels just like as if I have a whirlwind in my head.  And that's not all, I still need to study! All this.. studying drives me crazy! And I'm training so many times too, I don't have time to breath between all of my ...

Av vivio - 14 oktober 2011 22:14


Allting känns fel, igen. Konstigt Hanna? Nej. Istället för att gå upp för trappan, så går man ner, och eftersom jag försöker att ta mig upp själv går det inte så bra, för att dra upp sig själv när man väger 1000000kg är ganska tungt.    It do...

Av vivio - 11 oktober 2011 15:09

Tjohej!  Idag har man varit hemma, för sedan vid kvart över nio så drog man till doktorn, jahapp.  Men har pluggat hemma resten av dagen och det var faktiskt ganska skönt, eftersom mina fötter är svullna och det kliar överallt -.- (har fått typ.....

Av vivio - 8 oktober 2011 15:41

SEG UPDATE! Men jag har ingen tid, eller typ liv för den delen.  Aja, just nnu tittar jag på ett tv-program på kanal 5. Ganska intressant faktiskt... handlar om någon sorts "furry-kultur."  Blir ett kort och stressigt inlägg, orkar inte blogg...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards