vivio

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av vivio - 13 mars 2011 17:18

Ska snart iväg så detta blir mitt sista inlägg för idag.

Kommer säkert komma hem sent så då tycker inte jag det är någon ide att sätta på datorn. 

Men men, vi får se.

Måste planera och så innan jag ska sova så att jag har det klart!

Öhm...

Men vi ses väl sen!

OM jag lever, för jag har inte fått chansen att vila något.

Av vivio - 13 mars 2011 16:50

De flesta utav er har säkert hört vad som hänt i Japan osv osv. 

Men nu är det så att alla säger att skaparen utav pokemon OCH han som gjort filmerna: Totoro, spirited away och många många fler inte finns längre.

Det känns så fel.

För pokemon var liksom... min uppväxt och totoro, spirited away... Nej, det får inte vara sant.

JAg hoppas bara det är ett rykte för om inte... Då... nej.

Iaf, fick reda på detta igår när jag var på väg till mina kusiner, minns inte om jag skrev det på bloggen så jag skriver det nu istället.

  

Av vivio - 13 mars 2011 16:37

Titta! Killar kan också dansa. :D

Haha, lolz. 

Titta på hela, det finns en liten överraskning i mitten ungefär i guess.

Lolz, det var... flum. Och farligt. och skumt...

Av vivio - 13 mars 2011 16:22

Gapa.

Nejmen, jag brukar träna, vara i skolan eller umgås med någon vän.

Jag brukar plugga osv osv.

Brukar göra lite allt möjligt faktiskt så det är väl svårt att säga precis vad jag brukar göra.

Men imorgon ska jag väl iaf träna i den nya hallen och så ska jag gå i skolan och plugga, umgås med kompisar och leva livet helt enkelt!

    


Det var jaa... två gamla cp bilder på mig. :D 

Känn er glada att jag ens la upp de.

Av vivio - 13 mars 2011 16:11

Så, kom hem för ett tag sedan från tävlingen. 

Vi blev iaf sjätte bäst i Sverige! (:

Vi hade några fall och lite siochså med varven men det gick bra så jag är nöjd!

Det är ju ett nytt reglamente som de går ifrån så nu bedömmer de en aning annorlunda än vad de gjorde förut och man måste spika landningarna.

Det är hårdare nu och truppgymnastik börjar likna AG en aning!

Vi tävlade mot de som tävlade i jsm nivå (junior sm) även fast vi tävlade i usm nivå (ungdoms sm.) De andra tjejerna kom på nionde plats så vi slog de.

Monkan du ska vara sååå stolt över din dubbel idag!

Den var skitsnygg och tänk dig att du stod på den! Sjukt bra kämpat idag!


Så, nu är det bara att kötta till usm och våruppvisningen. Ska bli sjukt kul och se hur mycket vi kommer hinna utvecklas!


Imorgon ska jag träna igen, fast i en ny hall! Den var tydligen grymt stor och hade massor med olika gropar. Låter kul! Så den träningen ska man ju gå på och så tränar man på tisdag igen.

Känns inte som om jag kommer hinna vila ut mig någonting! För imorgon är det skola igen och jag orkar inte. eller jo jag orkar, men jag kommer säkert vara trött. 

Men jaja, nog om det.

   Btw: Bilden ser helt mupp ut, men ja, den är nytagen. 

tröjan är min kusins gamla som jag fick igår!


Har på mig en kjol som jag fick också, men orkar inte lägga upp en bild på den. :)


Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards