vivio

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av vivio - 6 mars 2011 14:51

Sitter här vid pappas dator just nu.

Kom hem sent inatt och är ganska trött faktiskt... men jag ringde elin iaf. Var så länge vi var och har lust att gå någonstans för att spela lite gitarr.

Får vänta tills hon ringer upp igen eftersom hon var på sin kör. :) 

satte mig ute vid terassen och spelade lite, det var så fridfullt och nu börjar det faktiskt kännas som våren kommer!

Gud vad skönt, har längtat efter det.


Eftersom man har varit borta ett tag så känns det skönt att vara hemma igen. Men man längtar tillbaks såklart!

Vi åkte massor med skidor fast de tre sista dagarna vart jesper jätte sjuk, han kräktes och det gjorde så ont i hela hans kropp han skrek nästan "aj och nej" exakt hela tiden, tyckte synd om honom, men det blev en aning jobbigt faktiskt efter ett tag.

Men iaf, vi åkte en svart backe, dock preparerar de ju inte de svarta backarna så det var väl det som vart en aning irriterande, eftersom man måste ligga ett steg före hela tiden. ;)

Sen åkte vi en lift som var känd eller något, den tog 130 personer på samma gång! Det vart en aning trångt men det var en kul upplevelse iaf.

Sen så åkte vi en jätte fin röd backe som var typ 4km lång, kändes som den aldrig skulle ta slut men som tur var så var det ju en fin backe! 


Fick massor med sms under tiden jag var nere, tror jag har svarat på alla nu. Om inte, kontakta mig så jag vet xD (haha lolz)



Något nytt!

eftersom jag varit borta så vet man ju inte vad som hänt ute i världen eftersom allt var ju på franska (dock fick man ju prata och öva sig så det var ju bara kul! Känns som om jag blivit bättre!)

Så när jag tittade på mitt lags hemsida stod det massor med info som jag inte direkt fattade O_O

Sååå... jag får nog fråga... om det imorgon på träningen. (Har ingen träning idag, ledig!)

Men vi ska iaf tävla nästa helg i DM! (Svenska mästerskapen.) (fel? O-O)

Aja, det är en ganska svår tävling och jag hoppas vi klarar oss bra, tror dock inte vi kommer vinna men vi får kämpa så gott som det går!

Som sagt så fattar jag inte så mycket utav infon.. någon som har lust att hjälpa mig med det? xD

Haha, aja.

Nu ska jag nog stänga av hans dator, vet inte ens om jag får sitta vid den förstår ni.



Det blev ett ganska långt inlägg det här! (Ledsen ingen bild, det är ju faktiskt pappas data.)

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards