vivio

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av vivio - 18 mars 2011 21:43

Nu är det så att jag döpte mitt projekt som jag nyligen har börjat med till projekt pauoo eftersom det är pauo som jag kommer "använda." ;) Låter lite skumt, vet!

Men jag vill ju hinna göra något fantastiskt med henne innan hon flyttar till Chile (stavning?) 


Men mitt projekt går ut på att fånga upp så mycket som möjligt utav den vackra naturen (och såklart pauo!) Pauo kommer vara min modell helt enkelt. 

Så detta kommer bli ett väldigt väldigt kul projekt!

Dock blir detta mitt första "modell projekt" så jag vet inte riktigt om detta kommer bli bra eller inte, men jag hoppas ju det, eftersom jag tror inte jag kommer få någon annan chans.

Så jag längtar tills vi ska starta igång detta!

Så vad tycker ni? Låter det kul? ;)


Men om detta projekt går bra, då kommer jag nog antagligen vilja fortsätta och då kommer jag behöva nya modeller till det.

Så, är det några som är intresserade? :)


Ps:

Detta projekt har jag kommit på själv, har tänkt igenom det länge, planerat och varit engagerad i detta ganska länge nu. Så jag vill bara säga att snälla ni, ta inte och gör PRECIS likadant. 

För, då kommer det kännas som om hela mitt projekt har gått till spillo. 

Så, gör inte det är ni snälla.


Ses<3<3

©

Av vivio - 18 mars 2011 21:40

Ja, tyvärr så orkar jag inte ta en bild på det som jag har på mig, men ett par jeans, två olika strumpor (fast det märker man inte eftersom båda är svarta!) Och så en tröja med en döskalle på (dödskalle? O.o) Har inte haft på mig den tröjan på jätte länge! Hade faktiskt tänkt att ha den på idrotten fast ja, det var inte av. Skulle redovisat mitt projektsteg idag också men det blev inte heller av så nu vart jag ledsen. :(


   (bildbrist)

Av vivio - 18 mars 2011 21:36

Den nya headern vart skum...

men ni får leva med den ett tag tyvärr! Kommer säkert göra en ny snart så det är bara att stå ut. 
Om ni tycker den blir alldeles för jobbigt så får ni säga till helt enkelt.

(Tror inte jag hinner titta på film, dessutom så spelar Bror min och hans kompis tvspel just nu.)

Sitter och äter godis. :D

Ska gå in till mina föräldrar och vara en aning "social" ett tag snart också, men först så ska jag lägga upp en till bild!

 


Vill ha! :o

Av vivio - 18 mars 2011 20:53

Bättre. 

Faktiskt, så det är väl bra!

Nu gör jag faktiskt inte särskilt mycket, ska kanske titta på en film eller något.

Längtar tills imorgon, fast ändå inte!

För jag orkar inte städa... men jag kommer iaf få sova ut... LÄNGE.

  

Ja... *host* en gammal bild.

Iaf, jag ska nog "PIFFA" upp bloggen lite, göra en ny header till att börja med osv.

Av vivio - 18 mars 2011 16:55

Haha..

  


Jag hoppas verkligen att japan inte kommer gå under och allt ska bli bra igen.

För de förtjänar verkligen inte detta! Det är liksom DE som uppfann nintendo och allt, pokemon  osv.

Som tur är så har inte han som kom på pokemon dött.

Men iaf, jag hoppas också att all radiostyrd strålning (stavning?) Ska försvinna och att de lyckas släcka kärnkraften. (Jag förklarar inte bra, vet. Men jag har svårt för att skriva på datorn just nu. )

För annars är nog alla invånare döda snart.

(Sådan strålning är livsfarlig!)

Av vivio - 18 mars 2011 16:46

(Kunde inte låta bli)


Jag har många bästa vänner faktiskt så det här blir svårt.

Men någon som verkligen förstått mig är Armani (mani.)

Ja, jag vet faktiskt inte hur länge vi känt varandra men vi lärde känna varandra när bc fortfarande fanns.

ÅÅåhhhh, GUD vad jag saknar den sidan.

Iaf, vi har känt varandra länge och även fast jag kanske inte träffat dig någongång så längtar jag tills jag gör det.

Jag hoppas du och dina vänner har det bra i Singapore! Hälsa så gott från en okänd människa som de inte känner xD<3


Ps: Jag hittade ingen bild på Mani >-<

Men ni får väl fantisera en underbar människa som är lika vacker som solen. :D




Av vivio - 18 mars 2011 16:18

Kom nyss hem från sjukhuset. 

Nu är man officielt trött på att åka till sjukhus.

Jag hade svåra balanssvårigheter imorse, illamående och kände mig yr. På skolan under bg:n så vart det värre. 

Så pappa kom och hämtade mig så åkte vi iväg. Var på sjukhuset hela dagen och när de skulle röntga min skalle så vart jag en aning orolig. För man var tvungen att ligga alldeles stilla i en säng (visst är jag bra på att beskriva?) Medan sängen åkte in i en "tub"? 


Aja, hade fått någon sorts liknande whiplash skada. 

Prutt också.

Såååå.. nu är det bara att vila och dricka vatten i guess.

(fast det säger de alltid att man ska göra.)


Ledsen för dålig update också, har inte orkat, eller hunnit. Har varit sjukt trött och mått dåligt hela veckan. 

Imorgon ska jag sova ut LÄNGE och vila mig. Hoppas allt blir bättre eftersom jag fortfarande känner mig en aning yr och illamående. 

Ska nog sluta blogga nu.

  

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards