vivio

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av vivio - 8 mars 2011 17:52

Håller på att lära mig sången utan till nu. 

Kan redan ackorden så det är bra. :D<3

Av vivio - 8 mars 2011 17:21

Tränade igår, ska träna idag också. Kul kul!

Första träningen man får träna på det nya tumblinggolvet också!

Det var tydligen ett sm golv så vi får se hur det kommer gå för mig :o har ju inte tränat på hundra år! (Igår var det bara friståendeträning.)

Men men, hur har er dag varit idag då?

Känns som om man är en aning tråkig. 

juste!

idag är det semmeldagen! 

Så jag hoppas ni kommer få äta massor med semlor! ;)<3

Själv hörde jag att mamma hade köpt en semla. Gott gott!

  

Gammal bild på mig!

På tal om det.. den där svarta tröjan vet jag inte längre vart den är O-O

Hoppas inte mamma lagt den uppe hos pappa eller jesper xD awkward..

Aja, Nu har mitt hår växt ut en aning och sååå, så jag ser väl inte riktigt ut sådär längre, men men...!



Av vivio - 8 mars 2011 17:06

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på. Lyssnar bara musik just nu förstår ni!
Jag behöver skriva klart min svenska så att jag kan lämna in den så snart som möjligt. Men jag vet inte om jag ska plugga eller inte, orkar liksom inte. Men måste...

Har ganska tråkigt.

Önskar jag kunde sjunga lika bra som andra gör! :o


    gammal bild

Av vivio - 8 mars 2011 16:46

Jag vet att det var sjukt länge sedan som jag bloggade. Men jag har inte suttit vid datorn på ett tag (bara på skolan och jobbat samt pappas när jag var tvungen att titta upp lite info o s v)

Aja. 

Idag började en ny kurs som kommer hålla på väldigt väldigt länge vilket inte är så kul. Tycker verkligen inte om kurs helt enkelt!


Idag spelade jag piano för Astrid på morgonen vilket faktiskt var kul! Hon sa att jag var jätte duktig och då blev jag ju väldigt glad!

Samt att hon inte får ge mig omdöme för vi får inget omdöme i musik i sexan. Men hon sa att jag skulle fått svartsvartsvartsvart! (svart=mvg) 

Vilket var kul att höra!


Just nu sitter jag och gottar mig med juice och kakor! Gott gott, dock en aning onyttigt. Men jaja, man får väl gotta så någon gång? Dessutom ska jag träna ikväll! 

Tänka visa en video som var grymt cool, en tjej som verkligen har talang!

Såg den från majas blogg och tappade nästan hakan! (:


Titta gärna in på hennes blogg!

Länken hittar du här till hennes blogg.


Hon har gjort massor med andra covers såg jag nu, men det här är hennes nyaste i guess. (: <3


Vad tycker ni?


Hittade en annan också.

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards