vivio

Alla inlägg under mars 2011

Av vivio - 26 mars 2011 15:07

Det finns massor med låtar som jag kan lyssna om och om på.

Eftersom de är så grymt bra!

Men jag kan lyssna om på... precis allt? (om det är bra såklart)

De jag har på min ipod har jag lyssnast på minst hundra gånger så ja...

Detta blev en aning svårt..



(Har bildbrist)  

Av vivio - 26 mars 2011 15:05

Öhm... jag har många i guess, vet inte riktigt hur jag ska förklara men men...

ni fattar... *host*


Bild 12

Well, jag använder inte riktigt "handväska" men men, jag har väl några stycken hemma, så i sommar ska jag använda de! :D

Öhhm... jag har typ inget i de just nu eftersom jag inte använder de, men ändå. SÅ alltså kan jag inte ladda upp någon bild.




Av vivio - 26 mars 2011 14:47

Självklart vaknade jag inte nu! 

Vaknade för längesen.

Visst är det fint väder ute idag? Det kanske blir vår snart iaf. :)

Jag åt våfflor för ett litet tag sedan, och igår var jag hos Frida och ja, hade kul? 

Nu sitter man vid datorn (nejmen åhnej, det visste ju ni inte)

och tittar runt lite på internet.

Idag är det earth hour! Någon som ska göra det? :)

Jag tror jag ska det, fast jag vet inte, eftersom mina föräldrar började prata om att hyra film.

Men men, ska lyssna lite på musik och kanske byta om till något tunnare (det är ganska varmt i mitt rum)

Av vivio - 23 mars 2011 20:41

Jag loggade in på bdb och fick se massor med människor som kommenterat min bild..

Well, det kan jag ju förstå, men de flesta läser ju min blogg (i guess)

Så de... ser väl detta.

Och på bdb.

Men men, jag MÅR bättre nu så var inte rädda. :)<3

Av vivio - 23 mars 2011 20:21

Först vill jag bara säga ett stort stort grattis till den underbara niusha på din dag idag!

Och såklart Fabian också! 

Önskar er en super fin födelsedag!


---------------------------------------------------------------------


Idag har jag varit med Isa hela dagen, vi satt vid datorn för det mesta och tittade på skumma videoklipp på yt ^^

Medan så gjorde jag massor med olika frisyrer på henne, måste varit minst hundra! :o

Jag tog kort på hennes super långa hår, som är jätte fint dessutom!


Idag tog vi också den där sprutan som alla tar när man går i sexan. Den var emot tre saker (om jag minns rätt?) Men iaf, den gjorde inte särskilt ont. Det var bara en liten spruta. Men det var många som mådde dåligt efter den så de fick åka hem, jag kände mig bara lite yr men det försvann sen när jag satte mig ner på golvet. 


Just nu är jag ganska trött och imorgon är det torsdag, piano, småtjejer och egen träning.

Kommer träna imorgon igen efter min nya skada. Det är ju bara fristående, men vi får se hur det går. 

Men nu måste jag dra! 

Har stegtestets svarta och röda pist kvar och engelskan som jag måste redovisa denna vecka!



animen är så bra, tänk vad mycket tur jag har som har den hemma!  

Av vivio - 18 mars 2011 21:43

Nu är det så att jag döpte mitt projekt som jag nyligen har börjat med till projekt pauoo eftersom det är pauo som jag kommer "använda." ;) Låter lite skumt, vet!

Men jag vill ju hinna göra något fantastiskt med henne innan hon flyttar till Chile (stavning?) 


Men mitt projekt går ut på att fånga upp så mycket som möjligt utav den vackra naturen (och såklart pauo!) Pauo kommer vara min modell helt enkelt. 

Så detta kommer bli ett väldigt väldigt kul projekt!

Dock blir detta mitt första "modell projekt" så jag vet inte riktigt om detta kommer bli bra eller inte, men jag hoppas ju det, eftersom jag tror inte jag kommer få någon annan chans.

Så jag längtar tills vi ska starta igång detta!

Så vad tycker ni? Låter det kul? ;)


Men om detta projekt går bra, då kommer jag nog antagligen vilja fortsätta och då kommer jag behöva nya modeller till det.

Så, är det några som är intresserade? :)


Ps:

Detta projekt har jag kommit på själv, har tänkt igenom det länge, planerat och varit engagerad i detta ganska länge nu. Så jag vill bara säga att snälla ni, ta inte och gör PRECIS likadant. 

För, då kommer det kännas som om hela mitt projekt har gått till spillo. 

Så, gör inte det är ni snälla.


Ses<3<3

©

Av vivio - 18 mars 2011 21:40

Ja, tyvärr så orkar jag inte ta en bild på det som jag har på mig, men ett par jeans, två olika strumpor (fast det märker man inte eftersom båda är svarta!) Och så en tröja med en döskalle på (dödskalle? O.o) Har inte haft på mig den tröjan på jätte länge! Hade faktiskt tänkt att ha den på idrotten fast ja, det var inte av. Skulle redovisat mitt projektsteg idag också men det blev inte heller av så nu vart jag ledsen. :(


   (bildbrist)

Av vivio - 18 mars 2011 21:36

Den nya headern vart skum...

men ni får leva med den ett tag tyvärr! Kommer säkert göra en ny snart så det är bara att stå ut. 
Om ni tycker den blir alldeles för jobbigt så får ni säga till helt enkelt.

(Tror inte jag hinner titta på film, dessutom så spelar Bror min och hans kompis tvspel just nu.)

Sitter och äter godis. :D

Ska gå in till mina föräldrar och vara en aning "social" ett tag snart också, men först så ska jag lägga upp en till bild!

 


Vill ha! :o

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards