vivio

Alla inlägg under mars 2011

Av vivio - 18 mars 2011 20:53

Bättre. 

Faktiskt, så det är väl bra!

Nu gör jag faktiskt inte särskilt mycket, ska kanske titta på en film eller något.

Längtar tills imorgon, fast ändå inte!

För jag orkar inte städa... men jag kommer iaf få sova ut... LÄNGE.

  

Ja... *host* en gammal bild.

Iaf, jag ska nog "PIFFA" upp bloggen lite, göra en ny header till att börja med osv.

Av vivio - 18 mars 2011 16:55

Haha..

  


Jag hoppas verkligen att japan inte kommer gå under och allt ska bli bra igen.

För de förtjänar verkligen inte detta! Det är liksom DE som uppfann nintendo och allt, pokemon  osv.

Som tur är så har inte han som kom på pokemon dött.

Men iaf, jag hoppas också att all radiostyrd strålning (stavning?) Ska försvinna och att de lyckas släcka kärnkraften. (Jag förklarar inte bra, vet. Men jag har svårt för att skriva på datorn just nu. )

För annars är nog alla invånare döda snart.

(Sådan strålning är livsfarlig!)

Av vivio - 18 mars 2011 16:46

(Kunde inte låta bli)


Jag har många bästa vänner faktiskt så det här blir svårt.

Men någon som verkligen förstått mig är Armani (mani.)

Ja, jag vet faktiskt inte hur länge vi känt varandra men vi lärde känna varandra när bc fortfarande fanns.

ÅÅåhhhh, GUD vad jag saknar den sidan.

Iaf, vi har känt varandra länge och även fast jag kanske inte träffat dig någongång så längtar jag tills jag gör det.

Jag hoppas du och dina vänner har det bra i Singapore! Hälsa så gott från en okänd människa som de inte känner xD<3


Ps: Jag hittade ingen bild på Mani >-<

Men ni får väl fantisera en underbar människa som är lika vacker som solen. :D




Av vivio - 18 mars 2011 16:18

Kom nyss hem från sjukhuset. 

Nu är man officielt trött på att åka till sjukhus.

Jag hade svåra balanssvårigheter imorse, illamående och kände mig yr. På skolan under bg:n så vart det värre. 

Så pappa kom och hämtade mig så åkte vi iväg. Var på sjukhuset hela dagen och när de skulle röntga min skalle så vart jag en aning orolig. För man var tvungen att ligga alldeles stilla i en säng (visst är jag bra på att beskriva?) Medan sängen åkte in i en "tub"? 


Aja, hade fått någon sorts liknande whiplash skada. 

Prutt också.

Såååå.. nu är det bara att vila och dricka vatten i guess.

(fast det säger de alltid att man ska göra.)


Ledsen för dålig update också, har inte orkat, eller hunnit. Har varit sjukt trött och mått dåligt hela veckan. 

Imorgon ska jag sova ut LÄNGE och vila mig. Hoppas allt blir bättre eftersom jag fortfarande känner mig en aning yr och illamående. 

Ska nog sluta blogga nu.

  

Av vivio - 13 mars 2011 17:18

Ska snart iväg så detta blir mitt sista inlägg för idag.

Kommer säkert komma hem sent så då tycker inte jag det är någon ide att sätta på datorn. 

Men men, vi får se.

Måste planera och så innan jag ska sova så att jag har det klart!

Öhm...

Men vi ses väl sen!

OM jag lever, för jag har inte fått chansen att vila något.

Av vivio - 13 mars 2011 16:50

De flesta utav er har säkert hört vad som hänt i Japan osv osv. 

Men nu är det så att alla säger att skaparen utav pokemon OCH han som gjort filmerna: Totoro, spirited away och många många fler inte finns längre.

Det känns så fel.

För pokemon var liksom... min uppväxt och totoro, spirited away... Nej, det får inte vara sant.

JAg hoppas bara det är ett rykte för om inte... Då... nej.

Iaf, fick reda på detta igår när jag var på väg till mina kusiner, minns inte om jag skrev det på bloggen så jag skriver det nu istället.

  

Av vivio - 13 mars 2011 16:37

Titta! Killar kan också dansa. :D

Haha, lolz. 

Titta på hela, det finns en liten överraskning i mitten ungefär i guess.

Lolz, det var... flum. Och farligt. och skumt...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards