vivio

Alla inlägg under mars 2011

Av vivio - 29 mars 2011 20:50

Blev sugen på risifrutti nu. 

Jaha...

Aja, Måste stänga av datorn nu, så att jag KANSKE har en chans att kunna sova inatt. 

Orkar ha skola imorgon, vem gör det egentligen?

Och så måste jag komma ihåg mitt block, eftersom jag har allt i det blocket, svenska, engelska, franska, allt! (Förutom matte då, meeeen.. det räknas inte...)

Ska redovisa imorgon. :DDD *stolt* (och nu vart jag en aning flum.)

Menmen, ska väl varva ner lite innan jag ska gå och lägga mig. 

 


Åh men guuud... ge mig bara.

Av vivio - 29 mars 2011 19:55

Känns som om man inte har några kläder alls och får börja leta efter kläder varje morgon. Känns så skumt, om ni fattar...

Jag måste nog iväg snart och köpa lite nytt, även fast det inte var längesen sedan som jag gjorde det... eller det kanske det var. 

Menmen, man tröttnar ju på de kläder man har någon gång och alla har ju sett mig i typ... allt jag har?

Nejmen, får åka iväg snart! Nu känner man sig peppad på det faktiskt. Undrar om man ska orka dra till farsta eller handen?

Tar ju ett tag att åka dit... det kanske blir farsta, eller jag venne.


På torsdag har jag studiedag!

Och då ska antagligen första delen utav projekt pauo bli av! 

Så det är jag faktiskt ganska taggad på. +, så kommer jag inte träna själv eller träna mina småtjejer eftersom jag har pianolektion halv sju till sju och sen ska jag spela med den där orkestern. (Öva)


Fick nyss månadspengen (260.)

Jag fick lite ont om pengar efter jag köpt min gitarr (alltså, pengar i plånboken, men jag har massor med pengar på banken såklart!)

Såå det saknas lite pengar till mina hörlurar som jag vill ha (600:-)

Tycker de är ganska coola faktiskt, och praktiska! Man kan lyssna två på samma gång.

Aja, ska väl lämna datorn en liten stund nu, ses!


 

¨

Som sagt... så har jag bildbrist. 

Men men,... jag får väl försöka gå ut någon dag och fixa med lite nya bilder!

Av vivio - 29 mars 2011 19:47

 


ignorera mitt cp ansikte.


Men denna röda tröja är asgammal! Fick den utav min kusin för typ hundra år sedan? Alltså, ja... Jag hade den när jag gick i tvåan?

Och lol, den passar fortfarande? 

Antingen måste den ha töjts ut under tiden eller så har jag inte blivit en enda cm längre. .__.


snygg, eller inte snygg? xD





Funderar också på att köpa en ny vårjacka (eftersom ja... jag behöver verkligen en.) Sååå... ska man köpa en skinnjacka då eller? :) i sånna fall, någon som har lust? 

Eller så köper jag inte en xD venne... vad tycker ni?

Av vivio - 29 mars 2011 17:20

Ja, faktiskt, är så trött, men det blir bara skumt om jag ska gå och sova nu, för då kommer jag aldrig kunna somna ikväll sen, men men..

Aja, får väl försöka hitta på något roligt. (orkar inte plugga, även fast jag måste, lolz.)

 

Vill dit!

Av vivio - 29 mars 2011 15:42

Ögonfärg? - brun/svart = mörk
Hårfärg? - svart 
Längd? - Senast jag tittade (skolsystern) 153,8 xD (1 meter, 53 cm och 8 mm. Fast jag tror jag växt en del sen dess.)
Vikt? - Har ingen aning, är inte en sån som går och väger mig hela tiden.
Någon sjukdom? - Nej
Humör? - Just nu? Trött och... ensam? .___.
Vilket land kommer du ifrån? - Där jag föddes? Sydkorea
Vad heter din bästa vän? - Jag har många bästa vänner :o
Vad gör du på fritiden? - Tränar gymnastik, gör musik, spelar piano och gitarr, smsar, nördar, är med kompisar och pluggar samt mycket mycket mer.


Vad står det i ditt senaste sms i inkorgen? - Det vill ni allt veta va? :D
Från vem? - De ni. :)
Vem står överst på missade samtal? - Kajsa
Antecking? - Jag har många anteckningar på min mobil O.o

Vem SMS:ar du mest med? - HAHAHAHAHAHAHA, den underbara människan som tar slut på alla mina pengar xD Vem tror ni? ;3
Vem ringer dig oftast? - Gissa?Vem ringer du oftast? - Hm, det är många som ringer mig. :DDDDD
Hur många kontakter? - 99 O-------------O  OHJEEEKLAR! 
Vad är det för färg på mobilen? - svart och.. röd? :) 


Favoritmat? - Venne, sushi kanske
Favoritfärg? - jag gillar alla färger. (:
Favoritelement? - element? element som i värme, eller element som i jord, vatten osv osv? o.o
Favoritfilm? - Jag vet inte, räknas anime? :D
Favoritband/artist? - ÅÅÅhhhh, mindless self indulgence, system of a down, band of horses, nana mizuki... jag har ganska många, kan hålla på i evigheters evighet.
Favorittvpogram? - House, fast jag vet inte, brukar inte titta på tv så ofta.
Favoritspel? - Persona spelen rekommenderar jag starkt (även fast de tar hundra år att spela ut) och zelda till ds (de är oftast bra faktiskt!) Även minecraft, det är ganska flum faktiskt. Det finns många fler spel!
Favoritlåt? - jag har för många.
Favoritstad? - Tokyo? fast, det är nog fler
Favoritsåpa? - öhhhm..?
Favoritdryck? - Läsk :3333
Favorithelgdag? - Lördag. För då har jag inga aktiviteter
Favoritsiffra? - 13 ^^
Favoritaffär? - SFBOKHANDEL Favoritgodis? - Jag tycker om det mesta. (:


Dricker alkohol? - Öhm.. nej?
Däckat? - nej
Haft minnesluckor? - Ohja
Spytt pga alkohol? - nej
Röker? - Fyfan
Snusar? - nej?
Ljuger? - Ne, fråga bara mina kompisar på skolan, dessutom kan jag inte ha pokerface. Så nej, jag ljuger inte!
Oskuld? - ja
Sagt nej till sex? - ?
Camsex? - HAHAHAHAHA, never.
Telefonsex? - störd fråga? Nej.
Spyr efter måltid? - ne
Haft panik/ångest? - ja
Skurit dig? - Inte med flit O.o
Gått till psykolog? - Ne
Fått en diagnos? - matte? :D
Velat dö? - Måste jag svara på den frågan? I sånna fall, ja, många gånger.
Försökt begått självmord? - Tänkt på det, aldrig hänt, och vill inte titta tillbaks på den tiden.


Är du kär? - a ^^
Vem var ditt senaste förhållande med? - Just nu, Kasper
Gillar du både killar och tjejer? -ne
Giller du tjejer? - Öhm, va? O.o
GIllar du killar? - ? O.o
Har du strulat med någon du inte varit ihop med? - ?
Har du strulat med fler än två personer på en kväll? - ?
Är du kär i kärleken? - va?
Hur många förhållanden har du haft? - Jag har ett nu? I:
Vill du ha långa eller korta förhållanden? - Långa i guessTror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jag vet inte, kanske, kanske inte
Hur ser din drömtjej/kille ut? - Som min sötnos? :3
Har du dumpat någon? - ne
Har någon dumpat dig? - ne
Har du varit otrogen? - ursäkta? nej
Har du haft ett distans-förhållande? - ne
Har du gråtit över någon du inte kunnat få? - venne, tror itne det O.o
Är någon kär i dig?- Jaaa


Har du bra betyg? - Antar det ^^
Har du fått ett ig? - Ne, aldrig fått det
Har du fått ett mvg? - Många gånger. :D
Vad har du bäst betyg i? - Vet inte, ni får vänta tills terminen är slut då jag får mitt omdöme. :)
Vad har du sämst betyg i? - INget?
Har du skolkat? - Ne, för jag är tydligen en duktig elev
Gillar du dina lärare? - De är helt okej faktiskt. :D
Vad heter din klass? - 6:4
Vilken lektion gillar du mest? - Nästan alla (:
Vilken hatar du mest? - Typ, ingen?
Gillar du din klass? - Yeaaaaah, fast de är en aning flum. :D
Vilken dag är bäst? - måndag, vet ni varför? För då är det ju för tusan en HEL vecka kvar tills nästa måndag kommer!
Tuggummi på lektionerna? - När jag har tuggummi, ja, men vi får ju ha de? :)
Mobilen på lektionerna? - Kan hända
Gillar du skolan? - A det gör jag väl
Har du skrikit åt en lärare? - ne
Har en lärare skrikit åt dig? - ne :)
Vilken lärare är bäst? - Alla lärare är väl bra. :D

Av vivio - 29 mars 2011 15:30

Kom hem för ganska längesen då, men det kan iv ju strunta i!

Idag var man i tyresta och fick utforska och blablablablabla... det var... tråkigt.

Men men, vi fick skjuts utav Kajsas pappa (Pauo, kajsa och jag) och var där sju när vi skulle samlas tio i nio.. Så vi gick ner till värmestugorna och sen gick vi och krossade is? xD Kajsa stod och hoppade och sen sa det plums. Haha, det var ganska djupt, och hon blev ganska blöt om ena foten även fast hon hade gummistövlar!


Lyssnar på lite musik, chillar, vet inte vad man ska göra...

Kanske ska blogga lite, plugga, eller något.

Längtar tills det blir fredag. (:


      

(Gammal bild)


Det var längesen som jag gick ut med kameran och tog massa bilder, ledsen för det men jag har inte orkat ladda upp bilderna till datorn (Har ju några bilder från Frankrike att visa)

Av vivio - 26 mars 2011 16:26

   


Vem kan inte motså detta? ♥  


Men något jag verkligen vill ha är detta:


super stora, super söta uglydolls!

Verkligen något som säkert är super dyrt också. 

Av vivio - 26 mars 2011 15:23

Har inget att göra just nu, så vad gör ni för kul idag då?

Den underbaraste i hela världen har varit sjuk i snart två veckor! Vilket är hemskt! Han som inte är van att ha feber och nu har han haft sjukt hög feber hur länge som  helst! Och det känns som evigheter kvar tills han kommer tillbaks. Saknar honom :c

Men men..

ps! Lägg märke till att jag bytte frågespalten lite längre ner.


Bjuder på en bild på mig idag!

 


spelar lite gitarr, visst är den fin? ^^

Ser dock helt mupp ut.


Hey! Don't blame me for not being cute! :o   

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards