vivio

Alla inlägg den 26 december 2010

Av vivio - 26 december 2010 23:07

Funderar på om jag ska testa fixa några nya headers ^^ 

Aja, just nu lyssnar man på "I will always love you" av Whitney Houston som är otrolig! 

Smsar också med älsklingen<3

Men ska försöka fixa någon roligare header :D

  

Av vivio - 26 december 2010 22:10

Han är så underbar! en ren naturbegåvning! 

  

Den här låten är jätte vacker och första gången jag hörde den började jag faktiskt gråta.<3


______________________________________________


Lol så här ser YT saken ut när man laddar upp något xD 

och jag vet att ni itne ser så mycket xD

  

Av vivio - 26 december 2010 21:47

fick en ide till en ny sång på gitarr medans man väntar på att videon ska bli uppladdad xD

lol.

Har spelat för mycket gitarr och har för korta naglar (det e skönare att spela utan plektrum (stavning o.o...) än med nu för tiden så jag började blöda :c

Men whatever :D nu när jag har ideer till en ny sång så ska inte ett litet sår hindra mig :P OwO<3

Av vivio - 26 december 2010 20:50

  


Jag vet att ni inte ser vad det står. Men jag vet vad det står.<3

NI är underbara och jag saknar er :c<333333333333333333333


  

Av vivio - 26 december 2010 20:30

Väntar på att klippet ska laddas på yt *w*

ja det är 194 minuter kvar ungefär xD haha lol.

Aja, jag spelade Taiyou no uta, fick dock aldrig till B7 särskilt bra.. ._. och jag orkade itne spela om allt ännu en gång så jag ja.. xD 

Haha! :)

Aja, jag spelade inte särksilt bra... men jag hoppas ni gillar det sen xD

Spelade inte heller hela låten eftersom jag inte kan resten (utan till)

Av vivio - 26 december 2010 19:12

Har hållt på att att spela Taiyou no uta ungefär i en timme nu xD

Har försökt att lära mig ackord gången utan till (flytande) så att man slipper stanna och det går väl sådär. 

Okej, jag har en video där jag spelar låten. OCh jag failade i slutet xD men skitsamma! om det itne går att spela in den, så tar jag den och laddar upp :) 

Lol. Det kommer bli skumt xD

Av vivio - 26 december 2010 19:05

Ja.. det gick inte så bra...

För det första så var ljudet inte så bra XD men det var iaf ljud! 

Och sen så är det så att kameran stängar av sig själv om man inte rört den på ett tag och min låt är ganska lång så att... kameran stängde av sig själv typ under halva låten xD

Åh nej.. leia... du får inte titta på min blogg.. oh shit!

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards