vivio

Alla inlägg den 25 december 2010

Av vivio - 25 december 2010 20:26

Tittar på LIttle Dorrit just nu. PÅ tv ;) <3

Ska stänga av datorn nu också. Har haft på den typ hela dagen... 

Så jag tänkte låta den vila lite. Ska gå och mysa med familjen istället x'D 

bloggar mer sen imorgon... tror jag ^^

Godnatt och ha det bra! :D<3

Av vivio - 25 december 2010 19:57

Haha, jag satt och tittade på DVD saken nyss<3

Hann inte titta klart på intervjuen... :C (stavning) 

Men ändå...<3 Jag satt typ och drägglade x'D
Usch, jag saknar människorna :/<3

 


Hahah gawd xD den är sååå skön xD

fattar ni den? x'D<3    

Av vivio - 25 december 2010 19:04

Ska titta på live nu *w* PÅ TV:EN!!!!!!
JAg är glaaaad :D

Och lyssnar på broder Daniel<3

Som äger. Äger hårt. 8D

.......................

förlåt att jag blev ganska flum... det var inte meningen... :c

men jag vart glad. :D 

Av vivio - 25 december 2010 18:45

Jag är fett glad just nu.<3 

Vad fick ni då? :) ni kanske fick allting igår? x'D<3

jag fick typ allt jag önskade mig så jag är glad<3 (önskade mig inte så mycket iår)

Av vivio - 25 december 2010 18:39

        



NU har  jag alla dem här älsklingarna <333

Fuck vad glad jag är<333

Lyssnar på Luke Skywalker just nu :D den äger!

Av vivio - 25 december 2010 18:33

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!


jag fick två vanliga broder daniel skivor :DDDD<3

Broder Daniel forever och no time for us. <3

Fan och gissa vad!? Jag fick också typ värsta BIFFIGA saken :DDD

Army of dreamers!!!! (tror jag den heter)

OMG OMG OMG OMG!!

det är 2 vanliga CD med typ dem bästa BD låtarna evor<3333 och en DVD skiva där det är deras LIVE UPPTRÄDANDEN PÅ!!!

det finns 17 och jag kommer dräggla över dem alla!!!! 

och det finns 8 musikvideor och 25 minuter med intervjuer OCH ALLLLTTT!!!

JAG ÄR SÅ JÄKLA GLAAAAAAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


.....

och så fick jag 900:- kronor på sfbokhandel *w*

+ 400 på guldfynd och en brosch :DDD

Av vivio - 25 december 2010 17:26

Mamma tvingade mig att spela piano. Lol, som tur var det så var det bara några stycken kvar (de andra hade gått på promenad. De som fortfarande orkar gå x'D) 

Så då tvingade hon mig spela hallelujah. Fuu, aja. Venne om jag spelar bra eller ej men men ^^

Så nu slipper jag spela piano sen :D   


Så ser mitt piano ut :P ja, jag orkade inte ta en ny på hela så ni får leva med den här istället xD

Av vivio - 25 december 2010 16:28

Jag ska nog spela något på datorn istället så jag bloggar sen istället :)<3

  

suddig bild jag vet xD

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards