vivio

Alla inlägg den 28 december 2010

Av vivio - 28 december 2010 19:41

Lol, min berättelse jag skrev (blev ej nöjd med den. 

Så jag ska skriva om den sen. (; <3

Happyface aja, orkar inte göra det just nu bara. xD

Ska se på min anime nu. :D eden of the east. <3

Så bloggar mer sen. :)

 

Av vivio - 28 december 2010 19:08

Har nyss ätit. :)

Det blev typ lax macka (låter skumt vet xD) Och typ ostmackor. 

Aja, smakade helt okej faktiskt. Vi åt en ganska ordentlig lunch (buffé inne i stan) Så att ja, är jätte mätt just nu. x'D

det går framåt med min berättelse :D Antagligen är den dålig och jag måste skriva om den, men jaja, får se när den är klar sen.

OMG

Av vivio - 28 december 2010 18:21

tyvärr så gick det inte att bädda in ;/ 

Men jag kan ge er länken:

http://www.youtube.com/watch?v=49cU7gtPIzM&feature=channel

Och jag rekommenderar er att titta på den!! Det är så... OMGFACE över det hela! 

Aldrig skulle jag våga göra dubbel sådär. Och bara, hoppas på att jag landar rätt D:

Här är finalen:

http://www.youtube.com/watch?v=k8KgpOnPcx4&feature=channel

Av vivio - 28 december 2010 18:08

Wiie, jag tänker också på er varje dag, typ innan jag ska sova :3 <3

lol xD Det är alltid kul med nya människor 8D *hug*

Jag känner mig glad nu :D arigatou ~ OwO

(arfii, tea o fate (mama) :3) och Sierra xD

Av vivio - 28 december 2010 18:05

Det går sådär att skriva berättelsen, jag vet inte riktigt om den är bra eller ej, får låta någon på skolan (en vän eller något) läsa igenom den och se vad de tycker om den. 

Eller så låter man typ bror läsa den, om han vill.

Aja, det är alltid svårast att komma på en början (tycker jag) eftersom man vet inte riktigt var man ska börja när man vill ha med så mycket!

Men ska fortsätta att skriva nu, så att jag bloggar lite senare igen. (:

Av vivio - 28 december 2010 17:03

Ska plugga nu. C: så jag bloggar lite under tiden så att jag inte får hjärnsläpp xD

Jag ska försöka skriva klart min berättelse till mitt projektsteg i svenska och sen så ska jag repetera franska och kanske titta lite på matten. 

   Suddig bild :D

Av vivio - 28 december 2010 16:53

Tea, Arfii, fate (mama C:) 

Ni är underbara :D<3 älskar er och ni betyder guld för mig. C: saknar er dock ganska mycket men jag hoppas ni har det bra. <3

Sierra? Jag vet inte riktigt vem du är D: Men du verkar vara en snäll och fin människa ^^ så du får också mitt tack! :D <3

Av vivio - 28 december 2010 16:41

Hihi, varje jul (så länge jag minns) så har vi lagt pussel. :D 

Det är faktiskt en kul familjegrej man kan göra.

    

Min An café tröja. Orkade tyvärr inte göra en sån stor grej utav det. xD

Hade typ tänkt göra värsta cosplay saken först men orkade inte sen xD Soz.

  


Mina Broder Daniel skivor :D

Haha lol, min Marilyn Manson skiva kom också med.

     

Och sist men inte minst, en ganska random bild jag tog xD

   Mhiihi, jag tyckte den vart så mäktig. Alltså fönstrerna och sen soffan typ i mitten av det. Och sen kommer gitarren. Var bara tvungen att ta kort på det!

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards