vivio

Alla inlägg under december 2010

Av vivio - 29 december 2010 13:34

snart är första skivan klar, och sen ska jag nog importera någon annan av skivorna. xD 

Hihi OwO jag är glad idag.^^ 

Musiken är typ allt för mig.<3 Iaf, nästan :) 

Snart är klockan 13:37 :D

Av vivio - 29 december 2010 13:30

Håller på att importera "Broder Daniel Forever" till itunes :D

Hihi

Jag ska importera min NIN skiva också för den är bra. Kanske till och med för bra... NIN FOREVER AND EVER!! <3

Skivan<3

 


Fast dock är den ej turkos. xD Aja, men den ser typ ut sådär.<3

Av vivio - 29 december 2010 13:23

Jag är jätte glad att jag köpte min NIN skiva eftersom den är jätte bra och jag älskar nine inch nails<3

Aja, längtar tills man ska åka till stan igen för då ska jag handla mer anime och manga men också fler skivor och tröjor!!! :DDD

Lol.

Mhihi, min bokhylla är full av manga och anime. xD det får inte plats mer i den! 

Så jag måste komma på något annat ställe jag kan ha böckerna på så att alla får plats. Eller så får jag helt enkelt bara flytta runt lite... :)<3

Av vivio - 29 december 2010 13:17

Ja jag tråkar, spelade nyss gitarr men ändå!

Jag kan inte sjunga heller eftersom jag är alldeles täppt i näsan!

Fuu, om man blir förkyld en gång under vintern, ja då är man små förkyld hela vintern... ._.

Suck, aja...

Har lust att göra något kul! Eller lustigt för.. nu vet jag! 

Jag kan ladda ner alla mina broder daniel skivor till min ipod :D (har typ 7 st så det kommer nog ta ett tag. xD) 

Lol, happyface. Aja, och så kan jag ju lyssna på min NIN skiva :)

  

Av vivio - 29 december 2010 12:32

  


Jag avslutar frågestunden på fredag. Alltså om två dagar!

Så passa på att fråga på! :D<3

Av vivio - 29 december 2010 12:23

EPIC SUPER DUPER MEGA SADFACE!

Jag failade. Jag typ lyckades i tre och en halv timme. (att ha mobilen avstängd.) men jag saknade att smsa med folk så ...ja D: 

Aja, jag fick två jätte über gulliga sms från älsklingen<33333333333!!

Jag vart jätte glad men jag saknar honom :/<3

Av vivio - 29 december 2010 12:08

jag ska äte frukost Så bjuder jag på några bilder jag hittade från google på animen :) så jao...

         

Hihi, bilderna  man tar från google blir aldrig lika bra som om man skulle ta med en kamera och ladda upp, men ja, jag tog inga under tiden som jag tittade på animen. xD


såhär ser mitt skrivbordsunderlägg ut. (eller hur det nu stavas)

  

Mhihih *w*

Jag hade den här bilden innan: 

  

Av vivio - 29 december 2010 11:59

Ska gå ner och äta frukost nu. JAg blir typ hungrig efter jag har duschat på morgonen x'D

Jag får typ cp ryck utav att min mobil inte är på. Jag har ingen aning om jag har fått några sms eller om någon ringt. Jag stör mig en aning på det D: 
Aja, ska försöka leva i åtminstone EN DAG!

För annars känner jag mig som värsta n00ben xD

Haha, igår fick jag ett sms precis klockan 13:37! Tycker det är så häftigt! HAr fått det flera gånger förut också.

Gawd, jag minns när Leia, Douglas och jag (Den lilla Douglas, inte för ni vet vem det är..) VI satt i ett litet rum på skolan och pratade/pluggade och han satt och spelade ett spel på någons mobiltelefon.

Lol, han kämpade fett länge på det för han ville ha precis 1337 (poäng)

Och vi sa typ:

"Fett synd om du får 1338 eller 1336."

And guess what? Han fick 1336 två gånger och vi typ garvade ihjäl oss. xD

   Bilden är tagen från mitt fönster :D

Hihi.

Eller så var det brors fönster... mjo, det var nog brors....

Aja, kom på en till sak!

Att ja, jag måste äta frukost. Okej, det var itne det men jag minns inte :/ soz.
   Gammal bild på mig. Tänkte bjuda på den eftersom jag inte har så många nya bilder jag själv har tagit. Well, jag vet också att jag laddat upp den förut

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards