vivio

Alla inlägg under december 2010

Av vivio - 31 december 2010 18:57

Lyssnar på låten "Don't say lazy" just nu. det är en K-ON låt som jag gillar. :)<3

Aja, har tråkigt. Försöker hålla mig vaken x'D<3 Var ganska ja, trött igår kväll efter jag kommit hem från mormor och morfar och sen så spelade jag musik med bror min tills klockan var typ ett. Och sen så gick jag upp ganska tidigt. 

Av vivio - 31 december 2010 18:36

Har du gjort något nytt 2010?

Japp, jag har stukat foten så man hamnade på kryckor, gjort illa armen på en tävling. Ätit pocky för första gången, blivit kär på riktigt och så massa annat. :D <3

Jag har också skaffat en hel del underbara kompisar och börjat på högstadiet<3 

Jag har så mycket att skriva att jag inte vet vad jag ska skriva! x'D Men jag har gjort lite allt möjligt som jag ALDRIG gjort förut!

Kommer du sakna 2010?

Det vet jag inte, tror inte det. Eftersom nu är det nya tag som gäller! Och snart så blir man ett år äldre också! Man ska ju sikta framåt nu. Och försöka att inte vända sig om igen. :)

Har du gjort något dumt 2010?

Dumt vet jag inte riktigt, jag har väl varit klantig och klumpig xD Som att snubbla och halka en hel del! Speciellt att ramla har jag väl varit expert på! xD

Vad är det första du ska göra 2011?

Jag vet inte, jag vill skrika något som typ "JAG ÄR EN FRI MÄNNISKA OCH KOMMER ALLTID ATT ÄLSKA VÄRLDEN!"

Eller något sånt här: "JAG ÄLSKAR ER, ARMANI, MICHELLE, BELINDA, och ALLA NI ANDRA UNDERBARA MÄNNISKOR!"
Vad är ditt mål 2011?

*Jag ska fan stå på alla svåra volter och kötta som in ******** till USM i vår/sommar wtf?

*Och börja rita igen (har inte haft tid eller ork)

*Bli bättre på gitarr och piano! Satsa mycket på musiken

*KÖPA ELGITARR! (ett måste för min del)

*OCH allt annat som jag ej kommer på just nu.

Tror du att du kommer att bli singel/tillsammans med någon 2011?

Alltså, jag hoppas ej på singel.<3 För jag älskar honom så, och saknar älsklingen så mycket att jag skulle kunna ta livet av mig.

Jag hoppas vi kommer ha känslor för varandra nästa år också. <3 Vi har ju typ varit tillsammans i tre månader (vilket är länge) och har fortfarande starka känslor för varandra. <333

Tror du att någon du känner kommer att dö?

Ingen kommentar.

Nejmen, jag hoppas inte det. för att alla betyder mycket för mig. Och jag vill verkligen inte det. Det skulle förkrossa mig totalt!

Svarade du ärligt på de här random frågorna?

Japp. ^^<3

Av vivio - 31 december 2010 16:17

      


jag ser så allvarlig ut att jag tror jag kommer dö xD

Haha, aja, övade med eyelinern C: <3

så mja, är bättre på det nu xD -stolt- Aja, har en aning tråkigt, kanske ska måla naglar eller något annat

Av vivio - 31 december 2010 16:14

Måla  mina naglar. :3 fast, jag orkar ändå inte. :c men har lust att måla mina lösnaglar jag köpte för ett tag sedan. :D <3

Hihi, jag kan ta kort på de sen, målade de hos Leia för hon hade epic nagellack. :3

Men men men men men men men men... Vi får se helt enkelt. Om jag gör det.. eller ej.

Av vivio - 31 december 2010 15:46

Nu finns det även en gästbok på min blogg som ni gärna kan skriva in något ni vill. (: Bara en liten kul sak. ^^<3

Tack Johanna för ditt inlägg :D<3

Av vivio - 31 december 2010 15:37

Ja, jag är EGO xD

Har tagit fett många skumma bilder på mig med min kamera. (den laddas just nu. :3) Och jag tänker ej ladda upp den efter varandra. :D så ni får se några fula bilder på mig sen någon gång i livet.

Haha, jag känner mig typ glad. För jag har blivit bättre på att använda eyeliner (kajal) och på att sätta upp mitt hår. :3 

VIll klippa mig snart, antagligen skulle Leia med och ja, vara där C: Eller så var det någon annan. Minns inte riktigt, men tycker ändå det ska bli kul! För jag vill typ klippa mig fint.

Av vivio - 31 december 2010 15:30

Ska spela lite gitarr, kom på en fin ackord gång för typ en halvtimme sedan. Och sen så köpte mamma mig mer tuggummi *w* och så smsar jag med folk. :D Haha, det sämsta är väl att jag har smsat snart upp mina 3000 fria sms på bara 10 dagar = dåligt. D: aja, får försöka överleva. 

Jag tog värsta flummiga/skumma bilden på mig., xD<3   

Jag ser helt drogad ut! x'''''''''''''''''''''DDDDDDDDDDDDDDDDD<3 (spam)


Av vivio - 31 december 2010 15:26

Jag längtar tills klockan blir 00.00 (24.00) whatever. 
För då ska jag ta bilder och hihi, springa runt och leka med tomtebloss med bror min. (: <3

Det ska bli kul och tomtebloss är så fint.

Gammal bild:

   

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards