vivio

Alla inlägg den 25 september 2011

Av vivio - 25 september 2011 21:22

Yeshbox. 

Just nu så är det musik som gäller året om! 



Idag tränade man sina småtjejer, det gick väl helt okej. 

Dem körde överslag (på bord) till stående för första gången idag, fick bara några smäller i facet då, men om man bortser från det så gick det väl ganska bra. :) haha.

Och sen gick ens egna träning mycket bättre! 

Kan bero på att vi gjorde ett magisktknep innan vi började köra,

SOM INTE JAG TÄNKER SÄGA!

Haha.  :)


Men ska väl stänga av datorn nu och varva ner. 

Imorgon är det någon skum språkdag (synd att man inte övat någon franska då, för annars skulle man ju kunnat redovisa det... ) 

eller engelska.. ops, svenska också. 

Shit! 

Ska göra projektprov. Bra att man kommer på det nu... :)

Hoppas det inte är masssa grammatik, hatar grammatik. 

Men aja... 


see you later, alligator.

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards