vivio

Alla inlägg den 10 april 2011

Av vivio - 10 april 2011 22:01

Nu ska jag passa på att stänga av datorn och gå och lägga mig (lite sent, märkte inte att klockan redan var tio.. oppsss...)



Gammal bild?

Laddade upp den när det fortfarande var 2010 i guess..

aja, dags att sova! 

Natti natt!

 

Av vivio - 10 april 2011 21:01

Det blev ingen promenad i alla fall, mamma tyckte inte det skulle vara någon särskilt bra idé i alla fall, eftersom jag blivit förkyld.

(Tror jag, eftersom halsen gör ont, näsan rinner och jag har ont i huvudet.)


Men just nu är jag väl lite nöjd då, eftersom jag skrev nyss klart veckans planering i GOD tid den här gången.

Skönt! 

Då slipper jag göra det imorgon (om jag nu går till skolan.)

Enligt mig så skrev jag väl faktiskt mycket bättre än vad jag gjort någonsin. Eftersom jag slarvat och så, men det känns faktiskt som om jag mognat till lite nu, eftersom jag börjar verkligen satsa och bestämma mig, man kan ju faktiskt se det också, jag ligger just nu i fas med skolan som är otroligt skönt!


Men nu ska jag nog unna mig med att lyssna lite på musik och göra en ny framsida till min loggbok, jag har nämligen fått en idé till en ny text, som faktiskt är ganska fin.


Letade lite, och hittade en jätte söt röst!

Den är så... ljus?


Vad tycker ni?

HOn har gjort massor med andra covers också.

Av vivio - 10 april 2011 18:11

Någon mer än jag som tyckt det varit fint väder idag?

Våran och sommaren kanske kommer i år i alla fall!

gud vad skönt, jag som längtat sååå!

Jag vill bara ut och gå just nu, men jag vet inte, klockan har blivit ganska mycket, men kanske.. efter maten, om jag lyckas lura ut någon som min bror tex? Eller mina föräldrar?

Skulle vara sjukt skönt! Eller vad tycker ni?


Skulle nog behöva en ny header, men då måste jag ha nya bilder.

 

Av vivio - 10 april 2011 16:52

         

Öhm... det pappret var mitt steg 11 i svenska (när jag skulle tyda norska och danska)  

Några saker jag ritade bara lite snabbt, (katten är Douglas!)      


en efterlängtad bild på min gitarr?

Den är stålsträngad.

 

Av vivio - 10 april 2011 16:22

... Det beror på att jag har ont i halsen, ont i huvudet och täppt i näsan. 

Undrar om jag börjar bli förkyld eller om jag kanske blivit allergisk mot pollen? (Antagligen förkyld.)


Den här låten är såå fin:


Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards