vivio

Alla inlägg den 24 april 2011

Av vivio - 24 april 2011 23:19

Nee... nu får jag allt stänga av datorn!

KLockan är ju sjukt mycke!

Funderar... ska man lägga upp videon på fb? eller inte?

Vill inte att folk ska sitta och garva!

Eftersom, det låter ju lite falskt då och...

 

Av vivio - 24 april 2011 22:49

Haha skulle titta på min cover på yt och såg att jag hade 24 visningar already!

Det var ... ganska flum, men glad blev man! För då vet man att folk faktiskt tittar på den. :)

Fast ändå... känns skumt, och ja... jag låter så FEL. ;/

 

Av vivio - 24 april 2011 22:37

Denna header kommer jag bara ha ett litet tag, för den är såå mörk och trist, men ni får väl försöka stå ut så länge!

Jag ska göra en ny så snart som jag kan, men just nu hinner jag inte. 

(eftersom klockan är mycket.) 

Lovar att då ska jag använda nya bilder på naturen. :)

 

Av vivio - 24 april 2011 22:10

Haha, jag stängde aldrig av datorn och det kommer jag säkert inte göra på ett tag. 

Och imorgon kommer det vara ett helvete att gå upp eftersom då kommer jag vara ganska trött. 

Menmen, det får man väl tåla...sista lediga kvällen som man kan vara uppe hur länge man vill!

(nästan.)
   

Av vivio - 24 april 2011 21:45

Jag får stänga av datorn då istället, för jag fastnade. Haha!

Gud vad jag blir irriterad på fb ibland, för just nu ser jag inte kommentarerna som de skrivit, och det gör mig... irriterad.

Hahaha...

Ibland kan facebook faktiskt gå och dö. :)



Saknar frankrike!

 

Av vivio - 24 april 2011 21:21

Ja, ska stänga av snart, vid halv. 
Eftersom jag måste bli van inför skolan. (fast det kommer ju inte gå särskilt bra då.)

Kanske, bara kanske ska försöka gå upp ganska tidigt imorgon, det beror på hur snabbt jag kommer somna ikväll.

   

Imorgon ska man till stan! 

Åååh, sfbokhandeln kommer ta slut på nästan alla mina pengar.

Av vivio - 24 april 2011 20:31

hehe, Jag är ledsen för att det låter falskt lite då och då, menmen....

(haha, enligt mig låter jag falskt hela låten.)


Men, vad tycker ni då? 

(PS! Ni måste ha på ganska hög volym för att höra)

Av vivio - 24 april 2011 19:39

Funderar om jag ska göra en header utav dessa bilder:


     


(Har den texten på min loggbok.)

 

Eller vad tycker ni? 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards