vivio

Alla inlägg den 25 april 2011

Av vivio - 25 april 2011 20:35

Jepp, nu kan man den på gitarr! (Kan den på piano också) Hehe--

Det var en aning svårare än vad jag trodde, men nu så! 


Ska snart stänga av datorn, så detta blir mitt go'natt till er!

 

Av vivio - 25 april 2011 18:02

Lite på mitt godis just nu, har inget att göra. (Egentligen massor, men det kan vi strunta i!)


Åt nyss middag.


INtressant, eller hur? =)

   

Av vivio - 25 april 2011 15:55

Kom nyss hem från stan med bror, gud vad varmt det är!

Seriöst och det är fortfarande april! Helt sjukt!
Menmen, det får man väl leva med (Tror jag?) Undrar hur varmt det kommer vara imorgon, säkert tillräckligt för att alla kommer få spel på skolan.

Hoppas luftkonditioneringen fungerar också, annars kommer nog jag få värmeslag. Haha!


Men imorgon ska man vara med Aurora och hon ska få leka modell då.

Kul? Ganska.

Har redan börjat planera hur jag vill ha några bilder.

Sen är det ju skola (Vilket suger, eftersom det känns som sommarlov och INTE påsklov.)


Ps!

Jag köpte inte upp för alla mina pengar = köpte bara för 300 =tre böcker.

Men, så jag har typ 900 kronor kvar i min plånbok. :D

Haha, fast jag kanske ska köpa mig ett par nya hörlurar.

Får seee... men nu ska man ut i solen!


Av vivio - 25 april 2011 10:35

Eftersom Pauo varit sjuk varje gång så blir det så att jag får tjuvstarta med att göra detta med underbara Aurora istället. :)

Det ska bli kul, eftersom det var längesen sen vi sist träffades. 


Som sagt handlar det om att fånga naturens "skönhet" med en vacker modell :)

 

Av vivio - 25 april 2011 10:24

Eller snarare go'dag, men det struntar vi i. 

Duschade och åt frukost för ett litet tag sedan. 

Jag orkade inte gå upp så tidigt som jag hade tänkt, men... sen när jag tänkte gå upp så lyckades jag somna om. :/
Men idag ska man till stan. :D

(Fortfarande)

   

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards