vivio

Alla inlägg den 6 april 2011

Av vivio - 6 april 2011 20:04

Ska nog stänga av datorn snart, för jag är sååå trött!

Har varit trött jätte länge, vet inte riktigt vad det beror på faktiskt, men men... imorgon är det skola och småtjejer, samt piano som gäller!

Kommer inte träna själv eftersom då ska jag repa. Kommer ha två pianolektioner imorgon, skumt...

Hinner träna mina småtjejer innan jag ska iväg som tur är!


Men natti natt!

  gammal bild

Av vivio - 6 april 2011 18:42

132 tonårsfrågor.
- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - Ne :)

tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Kanske, kanske inte
hur många har du varit kär i? -1<3

är du kär just nu? - A ;)<3


- Tio frågor om dig själv
namn?
 - Hanna

när fyller du år? - 22 juni

några piercingar? - ne

vad har du på dig just nu? - Kläder? xD

vilken årstid är bäst? - sommaren

hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Dunno... Jag har ingen aning?

vad tycker du mest om hos dig själv? - Inget

vad är du bra på? - HAHAHAHA... inget?

sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Har ingen aning, det är ju mysigt att sova när man är på läger i gruppen, det är de ju. :)


- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig?
- ingen ^^

vem är den roligaste av dina vänner? - Alla :)

vem är snyggast av dina vänner? - ? xD

vem är mest partyprisse? - No idea

vem är den du helst har filmkväll med? - Angelina, Louise, Elin och Andrea ;)<3

vem av dina vänner är känner du bäst? - venne


10 Frågor om din familj
vem står dig närmast?
- Öhm... venne, bror kanske?

har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja

vem är farligast i din familj? - JAG :D Eller inte

vem ser roligast ut i din familj? - ?

vem är coolast? - Inte jag iaf

har ni något husdjur? - no

vem har du mest gemensamt med? - Bror

vem står för underhållningen? -BROR xD

vem sover du oftast med?  - Öhm..? INgen? jag sover i mitt rum ;)

roligaste kvällen med familjen? - ? O-o


- 10 frågor om idag
vad har du gjort?
- Varit i skolan

har du varit glad idag? - Sådär

har du varit ledsen idag? - naaeae liiiite
har du gjort något bra idag? - Jag... har väl... JO! Jag har lämnat tillbaks Filips tröja till honom. :3

vad ska du göra nu? - ...fortsätta?

har du gjort något dåligt idag? - Uhu... ne, tror inte det

vad har du ätit idag? - Sushi :D (Iaf till middag)

har du duschat idag? - Ne ;o Hann inte

är du trött nu? - yup

vad händer imorgon? - skola

går du i skolan? - yup

har du varit i skolan idag? - yepp


- ANNAT
Hur mår du just nu?
- sådär

Har du piercat dig? - ne?

Är du hungrig nu? - Åt ju nyss!

Vad är klockan nu just nu? - 17:4318:52

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bloggplatsen, fb, bdb, yt och på skolan (glömt något?) 


- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast?
- gissa?

Vem ringde du senast? - Öhm.. mamma kanske, vennee
Vem sms:a till dig senast? - <333

Vem sms:a du till senast? - :D<333

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa?
- Öhm... 3 minuter?

Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Hm... han är i Spanien just nu med farfar, men... för några dagar sedan iaf, han kommer hem ikväll


- ÖVRIGT
Gillar du punk?
- ja det gör jag väl :3

Har du sminkat dig idag?- naaa, lite, fast det gör jag väl varje dag, fast det syns inte. ;)<3


- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu?
- HAHAHA ja :3

Vilket är ditt favoritband? - HAr för många O-O

Vad gillar du för musik? - Typ allt? = det mestA?


- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen?
- ja

Har du fler än 3 jeans? - a

Har du fler än 5 tröjor? - Haha ohja xD


- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara?
- ne

Använder du wax? - ne

Använder du ögonskugga? - ne

Använder du kajal? - a

Använder du hårspray? - ne, eller det beror på

Använder du volymspray? -¨ne

Andänder du mousse? - ne

Använder du deodorant? - a

Använder du skinspray? -O-O?

Använder du parfym? - ne

Använder du läppglans/läppstift? - ne

Använder du brunkräm? - ne

Använder du rouge? - ne

Uppsatt hår eller hängande? - både och

Plattar/lockar du håret varje dag? - ne

Duschar du varje dag? - typ

Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - ne?


KÄRLEK
Är du kär just nu?
- ja :)<3

Har du kysst någon idag? - inte idag

Har du ett förhållande? - a

Är du romantisk? - venne xD

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja ;/<3

Vad hette din första flickvän/pojkvän?-Just nu? Kasper

Hur länge höll det? - Snart 6 månader. :)<3
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? -  hm... förhållande tror jag? ^^

Har du varit tillsammans med två samtidigt? - ne.

Vem sov du senast bredvid? -mamma

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Haha, kasper, fast det var för LÄNGESEN. :)

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med?- ...? O-o

När fick du din första kyss? - Öhm... venne

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - jag venne

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Tror inte han haft någon ännu

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Venne o-o<3 Antagligen

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Nee ;)<3




Haha... cp bild? Och gammal  

Av vivio - 6 april 2011 17:58

Ska äta sushi nu. Gott gott!

Av vivio - 6 april 2011 17:40

Har börjat sagt Hellu nu. :)

Ledsen för en dålig uppdatering men har inte suttit vid datorn på ett tag...

Men idag gick det väl bra på skolan.

Per får alltid mig att känna mig mer peppad till att jobba matte. (: 


Såhär ligger jag till ungefär: 7 franska, 12 matte, 14 engelska, 13 svenska. (:

Jag har redovisat tolv steg den här terminen (OCh har åtte kvar! = 20-12=? :) 8! )

Så jag började på 20 steg. Så jag ligger faktiskt i fas!


På fredag så ska man lämna in kursen och så ska man väl ta det lugnt.

Sitter just nu och pratar med Frida över skype.

(Ledsen om det blev lite rörigt.)

 

Av vivio - 6 april 2011 17:23

Vill kaaaanske se den här filmen, rädd att den kommer vara jättedålig sen när man väl tittar på den, men men... kanske något som jag och bror kanske skulle kunna göra?

En trailer på filmen.



Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards