vivio

Alla inlägg den 7 april 2011

Av vivio - 7 april 2011 21:32

NU kanske ni tänker att det inte kan ha gått så snabbt, men jo det kan det faktiskt! 

Jag läste bara igenom det, ändrade lite och sen... klart! 

Imorgon så måste jag nog bara rita lite saker, sen är jag klar. (:

Lyssnar just nu på musik, ska egentligen stänga av datorn då...


Okejdå!

Då blir detta mitt godnatt (?)

Jag hatar att min ipod inte har några batterier... för jag störde mig på det idag när jag jobbade svenska. (jobbar bäst med musik då.)


Men imorgon  är det iaf fredag! Och på lördag skulle vi få gäster.


Gammal bild! (Saknar mitt långa hår... får vänta tills det växer ut igen!)  

Av vivio - 7 april 2011 20:40

Egentligen tänkte jag plugga den här lilla stunden jag har kvar... imorgon ska kursen vara inlämnad och jag är inte RIKTIGT riktigt klar ännu!

Men det positiva idag är väl att jag är snart klar med steg 13 i svenska. (:


Idag hände också en rolig grej.

Jag klagade på att jag pratar för mycket och bara är glad hela tiden och jaa.... vet inte riktigt hur jag och några kompisar kom in på det men till slut så slog vi vad om att jag inte skulle kunna vara tyst i mer än 5 sekunder (Jag slog vad med Filip och Tobias.) och HAH! Jag var tyst i två timmar.

eeeaagd. :]


Men nu ska jag nog sätta på lite musik och göra klart det sista på kursen (kommer säkert jobba med den imorgon, men jag har idrott och elevråd!)


Aja, hejdå så länge!


 


Gammal bild!


Och ja, jag har läst alla de där twilight-böckerna (a)


Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards