vivio

Alla inlägg under april 2011

Av vivio - 17 april 2011 21:52

Japp!

Har ändå inget att göra, eftersom jag har gjort det mesta som jag kan göra redan?
Aja, läste lite på http://fotografjennyeriksson.blogg.se blogg, kika in den och säg vad ni tycker? Själv tycker jag att hon är en strålande fotograf!

Verkligen otroligt fina bilder!

Undrar bara vilken sorts kamera som hon använder, tror det är någon systemkamera av något slag.


Har märkt något underligt under de senaste dagarna...

Att jag faktiskt inte kan sova längre än 8 timmar (kunde det förut)

Ganska skumt eller hur?

Menmen... det kanske bara var en ren slump..

Idag vaknade jag otroligt tidigt, halv åtta!

Så inte undra på att jag är lite sömnig nu... Kanske kommer kunna sova bra under lovet?


   

Av vivio - 17 april 2011 21:22

Börjar bli en aning trött nu, kanske för att man varit aktiv hela dagen idag. 

För man tränade ju först småtjejerna innan man drog till sin egen träning. 

känner redan nu att jag kommer få träningsvärk i min vänstra arm imorgon p g a all passning på flickisarna.

Aja, det får man väl överleva med! 


Ska nog snart stänga av datorn (tror jag, fast man vet aldrig!)

Just nu lyssnar man väl mest på musik och sen så... inte så mycket mer faktiskt?

eller mjo, just nu skriver man ett blogginlägg! 

 


Av vivio - 17 april 2011 19:37

NU  har man dammsugit i hela huset!

Japp! Bara för att tjäna 11 kronor, visst är man smart? Nejmen...om man gör saker, som tex att städa, många gånger då blir det lite småpengar här och där och till slut så har man tjänat en förmögenhet bara på att ... städa!

Fast dock är det väl ganska tråkigt då, men om man bortser det så blir det ju pengar!


NU ska jag äta en frukt och lyssna på musik en stund. 

Börjar fundera på vad jag ska köpa till min bror Jesper i födelsedagspresent, några förslag?

Han fyller ju 16 den 2 maj. :)

 


Gammal bild!

Hade den som min bakgrundsbild på datorn förut, men ändrade till en bd bild.

Av vivio - 17 april 2011 18:25

Okej, det var en ganska intressant dag idag faktiskt, eller snarare träning. 

Först så var vi bara 6 stycken, och så hade vi ju Niklas och Simon också!

Vi fick springa två stora innan vi körde backar. 

Det var inte så jobbigt som jag trodde det skulle Bli! Så antagligen har jag fått bättre kondis eller något..

MEn men, sen körde vi inte så mycket hopp (alla var ju trötta eftersom man hinner ju aldrig riktigt "vila" mellan varven.)

Menmen, så vi körde mest styrka och så.

Men i slutet så fick vi gå på en bom (stavning?) på 30 (högsta) 

well, jag gick bara på 26 (om det nu var så)
Menmen, de andra snurrade och hade sig. gANSKA svårt?

Menmen, ska äta nu! 

Av vivio - 16 april 2011 21:53

Ska stänga av datorn nu hade jag tänkt så att jag kan somna hyfsat tidigt idag, eftersom jag har ju småtjejerna imorgon och så har jag ju egen träning! 

Det var längesen sedan man tränade själv så det ska väl bli kul (och säkert jobbigt)

men ska nog skippa att jogga eftersom jag är lite småförkyld... 

Men men!


Bytte tillbaks till en gammal header och "stil" eftersom jag tröttnat på den andra jag hade.

Och ja, jag ska göra en ny någongång när jag har fler bilder som jag kan utgå ifrån. 


Men nu säger jag väl godnatt och god fortsättning!

PS! Nästa vecka är det... PÅSKLOV för min del! 

 


MANDO DIAO<3<3<3<3<3<3<3

Av vivio - 16 april 2011 19:58

Den här videon har jag sett på förr, kanske har laddat upp den förr också, men vad tycker ni?

Otroligt, eller hur!?

Speciellt den sista, hur hinner de!?

Av vivio - 16 april 2011 19:28

Ojojojojojojoj, råkade klippa mig själv med en sax. Seriöst, jag kan inte hålla i vassa saker utan att göra mig illa.

Naw..

Aja, just nu så lyssnar jag lite på musik, kanske ska titta lite på ebay och fb, men inte så mycket mer!

 

Gammal bild

Av vivio - 16 april 2011 19:07

Idag var det varit en otroligt trevlig dag om jag får säga det själv, har varit ute hela dagen! Tur att det var fint väder också, annars hade det ju varit en katastrof!

Så här såg min dag ut: 


Jesper och jag åkte till en gymnastik uppvisning inne i stan som hans lag skulle vara med på (han har "slutat" på gymnastik, tagit en paus helt enkelt.) 

Först åkte vi till enskede-hallen, men det var fel hall! 

Det var ju eriksdalshallen som vi skulle till! Så då fick vi åka dit istället. och det tog dubbelt så lång tid.

Men men, när vi väl kom dit så hade vi kommit en aning senare... menmen, vi fick se olika lag köra i alla fall!

KFUM var faktiskt grymma! Alla körde trippel-halv som man måste ha special licens på, så det var faktiskt ganska coolt att titta på, och så snurrade de och hade sig, som också var grymt coolt, eftersom de är så duktiga! 

Det var en kille som körde och hela volten blev fel! (Han skulle köra dubbelsträck-skruv någonting.. men han körde två sidovolter med skruv istället! ) 

Det roliga var att han stod på den och sträckte upp som om ingenting hade hänt... men det skulle kunnat sluta illa!


Sen drog vi därifrån efter att jesper hade pratat lite med sina gamla lagkamrater och tränare för att sedan åka hem, men klockan var så mycket så vi bestämde oss för att gå och äta på subway istället. Gottgott! 

Sen så åkte vi hem, det tog en stund, men det får man väl stå ut med.


Så den här dagen har jag fått spendera ute och inne, men mest ute, eftersom det var en bit att gå när man gick vilse gång efter gång.


 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards