vivio

Alla inlägg under april 2011

Av vivio - 21 april 2011 13:10

Så gulligt!Kan inte sluta lyssna. Har blivit beroende av "nyaa:nat" :)


Men nu ska man faktiskt ut och jogga eftersom jag inte ska träna ikväll!
Får se hur långt man orkar springa, satsar i alla fall på minst 2 km. ^^


Av vivio - 21 april 2011 12:38

Japp!

Bror var duktig! Fast ibland förstod man inte vad han sjöng, och så var hans låtar ganska mycket i moll... men det struntar vi i! 

Dessutom fick han en check på 200 kronor. Coolt right?

Men snart ska han iväg till Malva, så då kommer det bli ganska tyst hemma... tråkigt.

Men snart ska man äta lunch och sen skulle pappa och jag gå och köpa glass? Och efter det kanske påskpynta.



Just nu: NYAAAAAN!♥

Tror nog inte jag kommer kunna tröttna i första hand eftersom jag stod ut med att Jesper sjöng på samma sång i mer än en timme. :)  

Av vivio - 21 april 2011 11:26

Ska snart dra iväg till brors spelning nu. Ska faktiskt bli kul!


GAMMAL BILD:

  


Tänk att lovet snart är slut?

Visst gick det otroligt snabbt? Tillochmed lite föööööör snabbt...

Menmen, sen när skolan börjar igen så är det inte så många skoldagar eller veckor kvar tills det blir sommarlov, och då kommer alla vara stressade! Speciellt alla nior eftersom de måste ju få sina slutbetyg! 


Men lite stolt blev man väl för sin bror när han fick hem något brev från ett utav de gymnasier som han valde (han fick 20 av 20! I musiktestet som han fick göra, intagningsprovet.)


Men nu ska jag nog dra iväg om jag ska hinna! Bloggar mer sen. (Kanske)

Av vivio - 21 april 2011 10:59

http://nyan.cat/ 


Otroligt gulligt! 

Haha! 

Eller vad tycker ni?
   




Av vivio - 21 april 2011 10:23

Imorse vaknade jag runt 6 tiden. 

Såklart! 

Usch, men sen så lyckades jag i alla fall att somna om, tills mitt alarm på mobilen började runt nio tiden. 

Kändes som om jag inte hade lyckats sova någonting under hela natten, men det hade jag ju!


Idag ska man åka till brors spelning och lyssna på vad han har att ge oss! 

Sen ska man nog hem, plugga antagligen.. eller nåt. 



Vad ska ni göra idag då? :)  

Av vivio - 20 april 2011 22:59

Nu ska jag stänga av, såg på en film på tv som gick på kanal 6 alldeles nyss, handlade om några svarta stenar som kunde förgöra världen (om jag minns rätt?)

Och då var en skådespelare "Jet li" med. (Tittade på eftertexten) 


Men som sagt, ska sova nu, och inatt kommer jag nog sova gott eftersom jag hade 17 läsare idag! Det är mycket för mig!

Tack så mycket!


Det här är en gammal bild, men den får duga! 

Natti natt♥


          

Av vivio - 20 april 2011 20:34

Ska nog gå ut och sätta mig vid TV:en en stund eftersom mamma, pappa och jesper gick på en promenad, jag orkade tyvärr inte gå... dessutom så är jag faktiskt snart klar med svenskan så det känns skönt! 

Kommer nog inte skriva klart den idag, antagligen imorgon. 


Juste! Imorgon har bror spelning i brandbergen (centrumet) så då tänker jag åka dit för att lyssna. Ska bli kul! 

Han skulle tydligen sjunga egna låtar, och han fick en halvtimme uppe på scenen, det tyckte jag var roligt! 

Menmen, så jag kommer nog spendera en ganska stor del utav min dag i brandbergen imorgon. :o


Sen när man kommer hem därifrån så ska man plugga (skriva klart svenskan och kanske göra klart diagnosen i matten.)

Menmen, nu ska jag ut till tv:en och glo i min ensamhet!  

(Tror jag kommer skriva ett inlägg innan jag ska sova.)


Nu är det påsk/vår!? :) ♥

 


 


Haha, tycker jag ser lagom glad ut? ;o


(Seriöst, alla bilder jag tar på mig så ser jag ju tjock ut. ;_;)

Av vivio - 20 april 2011 18:54

Vem hade trott att k-on låtarna var sååå svåra att spela?


Visst ser det inte sååå svårt ut när de spelar?

Eller spelar och spelar då, men hittade ingen annan vid. 



Den här "endingen" tycker jag nog bäst om faktiskt. :)

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards