vivio

Alla inlägg under april 2011

Av vivio - 24 april 2011 14:12

Min bror har blivit... lite galen? För han vill åka tilll stan, men jag vill åka imorgon och hans dator är trasig och han... vill göra någonting? Men han... ja xD 

Är lite konstig just nu. 

Menmen, så jag gav som ett förslag att köpa glass, så nu ska vi väl gå och köpa glass. :)

Och imorgon kanske vi skulle till stan och till sfbokhandel!

För jag har typ 1000:- som jag vill spendera där, sen har jag inga pengar kvar i min plånbok xD 

 


Skulle sitta fint med något kallt att dricka, men nu blire glass istället!'

Av vivio - 24 april 2011 13:13

Jepp, nu är nästa veckas planering klar, så då slipper jag skriva den på måndag (Man är ju ledig då också.)
Haha, det tog mig ungefär en timme att skriva den, men det kan bero på att jag vill ha en ordentlig planering, som jag måste följa.

Lyssnar nu på "beautiful" av Christina.

Ska nog spela lite gitarr och sen kanske lite piano också.


Gårdagens påskoutifit och min FINFINA gitarr, jag älskar den som ni kanske har märkt xD<3

   

Av vivio - 24 april 2011 12:35

Japp, den filmen har jag velat se ett tag faktiskt. 

Christina är huvudpersonen i den! (En utav mina favvo sångare)

Av vivio - 24 april 2011 12:14

Det var faktiskt jättesvårt att somna igår/idag, eftersom det var så varmt! 

Trodde man skulle dö. Nejmen, visst var det varmt?

Imorse när jag vaknade så gick jag ner och byggde på pusslet, det gick faktiskt bra! Så nu har jag byggt hela ramen, och lite till.

 


Idag ska man nog försöka plugga lite i alla fall. ...

Eller... kanske... men mjo, i alla fall titta igenom saker och ting. 

Av vivio - 23 april 2011 22:58

Nu är det dags att stänga av datorn och sova! 

Imorgon ska jag nog plugga eller något, så att jag får det klart!
Jag måste faktiskt erkänna att jag inte jobbat någonting med engelskan under lovet, vilket är verkligen är dåligt!

Så engelskan börjar göra mig en aning stressad faktiskt...

Menmen, får jobba med det imorgon iställlet.

Go'natt!

   

Av vivio - 23 april 2011 21:32

Tar godiset aldrig slut eller?

Jag blir en aning irriterad faktiskt, jag har ätit fett mycket godis och det tar ändå aldrig slut! 

Är fortfarande på mitt första påskägg och det verkar som om det aldrig tänker ta slut... O_O

Har typ ätit 1/4 utav allt, Hahaha!



Aja, just nu:

Christinas röst låter faktiskt lite som Rihannas här eller hur?: :)


Av vivio - 23 april 2011 21:18

Jag får nog vänta tills bror kan hjälpa mig med att spela in min musik, han har ju en studio. (en liten i alla fall) med en riktig mick, så att ja, ska nog vänta tills han kan göra det istället!

Hehe, det är sååå skönt att bara sjunga och spela, jag bryr mig inte om att jag låter falskt, det får väl folk tåla om de ska lyssna på vad jag sjunger. 



Försökte få med hela gitarren xD Men det gick sådär som ni kanske kan se?

Dessutom ser ja... arg ut? Med ögonen?

Försökte också peka på gitarren, där webkameran(skärmen på datorn) är eftersom den speglas.




 



Ett helt random kort, som jag bara tog för att ta... :)



 

Av vivio - 23 april 2011 20:26

Jepp! 

Nu är det dags för att spela gitarr, och ännu mer gitarr och sedan liiiite till! 

 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards