vivio

Alla inlägg under april 2011

Av vivio - 27 april 2011 19:24

Jag orkade itne läsa ut boken "property" av Valerie Martin eftersom jag inte läst den på länge och då har jag glömt en hel del, så jag tog en bok som jag läse i fyran eller femman istället!

Maisie Dobbs, en bok jag verkligen VERKLIGEN rekommenderar, mycket sorgilig, mycket vacker och helt enkelt fantastisk.. Men det tar en stund innan man kommer in i den, eftersom berättelsen hoppar mellan tid och rum. 

Av vivio - 27 april 2011 17:44

Ne nu struntar jag i om jag har ont i huvudet, nu är det dags att plugga en stund!

För jag har inte gjort det idag, har ju haft bild hela dagen, och dessutom ska jag ha bild imorgon. 

Och så missade jag matten idag, det tyckte jag var cp, eftersom jag tycker om mina matte kp:en eftersom jag har Per och Per är bra. 

 

Av vivio - 27 april 2011 17:12

Vad ska man göra?

Jag är trött, behöver egentligen öva på piano, är sugen på sushi och... är bara allmänt trött?

Idag har man haft bild hela dagen, vilket var väl kul, fast hatar våran bildlärare. Jobbig? Elak? Ond? Ser ut som ett päron? Ja, då har ni hittat rätt!

Nejmen seriöst, hon gick till alla bord utom där jag och mina kompisar satt, och sen när hon stod vid bordet bredvid så försökte vi fråga henne något, men då sa hon bara nej, jag tänker inte svara på era frågor eftersom jag inte är vid erat bord.

Så man fick ju den BÄSTAA* hjälpen någonsin.... .___.

     


gammal bild

Av vivio - 26 april 2011 19:52

Haha naw, du är ju jättefin! Du ska vara extra stolt över dig själv! 

 


Just nu: Funderar på en ny header till Aurora, men jag vet inte riktigt vilken bild som hon tyckte om ;o

Så... jag får nog vänta lite med den, eller så gör jag en och så får hon säga vad hon tycker!

Av vivio - 26 april 2011 18:32

Blev lyckat! 

Och jag kommer nog fortsätta med detta! Kanske till och med projekt 2 med aurora? 

Just nu: Laddar upp bilderna på datorn för att sedan titta igenom och fixa de.


Aurora var en stolt modell och vacker dessutom! Tack för en otrolig fin dag! Hoppas vi kan vara  någon gång igen! Snart! ;)



Kanske laddar upp nån bild, får se om jag får för aurora först.

http://auroris.bloggplatsen.se/

Av vivio - 25 april 2011 20:35

Jepp, nu kan man den på gitarr! (Kan den på piano också) Hehe--

Det var en aning svårare än vad jag trodde, men nu så! 


Ska snart stänga av datorn, så detta blir mitt go'natt till er!

 

Av vivio - 25 april 2011 18:02

Lite på mitt godis just nu, har inget att göra. (Egentligen massor, men det kan vi strunta i!)


Åt nyss middag.


INtressant, eller hur? =)

   

Av vivio - 25 april 2011 15:55

Kom nyss hem från stan med bror, gud vad varmt det är!

Seriöst och det är fortfarande april! Helt sjukt!
Menmen, det får man väl leva med (Tror jag?) Undrar hur varmt det kommer vara imorgon, säkert tillräckligt för att alla kommer få spel på skolan.

Hoppas luftkonditioneringen fungerar också, annars kommer nog jag få värmeslag. Haha!


Men imorgon ska man vara med Aurora och hon ska få leka modell då.

Kul? Ganska.

Har redan börjat planera hur jag vill ha några bilder.

Sen är det ju skola (Vilket suger, eftersom det känns som sommarlov och INTE påsklov.)


Ps!

Jag köpte inte upp för alla mina pengar = köpte bara för 300 =tre böcker.

Men, så jag har typ 900 kronor kvar i min plånbok. :D

Haha, fast jag kanske ska köpa mig ett par nya hörlurar.

Får seee... men nu ska man ut i solen!


Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards