vivio

Alla inlägg under april 2011

Av vivio - 24 april 2011 20:31

hehe, Jag är ledsen för att det låter falskt lite då och då, menmen....

(haha, enligt mig låter jag falskt hela låten.)


Men, vad tycker ni då? 

(PS! Ni måste ha på ganska hög volym för att höra)

Av vivio - 24 april 2011 19:39

Funderar om jag ska göra en header utav dessa bilder:


     


(Har den texten på min loggbok.)

 

Eller vad tycker ni? 

Av vivio - 24 april 2011 19:10

Japp, det vart hemma-gjorda-hamburgare, gottgott!

Nu är det ungefär 50 minuter kvar. :)

 

Av vivio - 24 april 2011 18:18

Ja! 

Två timmar? 

Hahaha, det tyckte jag var roligt. Men jag höll nyss på med pusslet och det går väl sådär nu, eftersom det är så många bitar, som ser i princip likadana ut. 

 

Av vivio - 24 april 2011 17:04

Ungefär två timmar kvar tills videon är uppe på yt.

Men jag orkar tyvärr inte sitta vid datorn längre, om jag ska vara ärlig, eftersom jag suttit vid den hela dagen. 

   

Av vivio - 24 april 2011 16:23

(Var tvungen att byta tröja, hade en annan på mig imorse, men det är för varmt!)



Ser lite... skum ut. 

Menmen, japp! 

Spelar in låtar just nu! (Med en singstar mick xD)

Funkar faktiskt helt okej om jag ska vara ärlig!

Dock har jag inget mickstativ så jag var helt enkelt tvungen att bygga ett torn till micken. 

Ser ganska roligt ut eller hur?

Och så har jag den andra micken för gitarren (fast den hörs knappt.)


Var tvungen att dra ner min stol till minsta (Mitt skrivbord är faktiskt otroligt högt) och sen så byggde jag ett berg.)


 



Det tar sån otrolig lång stund att ladda upp ett klipp på yt, såå detta kan ta en stund. (Det är typ 227 minuter kvar eller nåt) Ganska mycket, och jaaa.... lite trött på att vänta blir man!)

Av vivio - 24 april 2011 15:16

Ditt namn? - Hanna. :)

Hur gammal är du? - 12

Hur Lång är du? - (Jag är en kortis!) typ 1.54

Spelar du något instrument? - Gitarr, piano lite trummor och så lite blockflöjt :D

Dina första tankar när du vaknar? - Hur mycket är klockan? (Brukar tycka att klockan ä 10 när den är 7. ._.)

Vart befinner du dig just nu? - Mitt rum ^^

Vem är snyggast - Hehe, gissa? x)

Vem vet mest om dig? - JAG :D

Vad vill du ha just nu? - En kram. :)

Ditt mål i livet? - Hm... att ha bra inkomster och vara omtyckt? :)

Rädd för? - Allt möjligt xD

McDonalds eller Burgerking? - Burgerking ;o

Längtar du till din nästa födelsedag? - JAJAJAJAJA!

Tycker du att du har fin dialekt? - hm..  jag venne, pratar som en normal-svensk-gör, säger vi.

Tycker du om fester? - venne

Tycker folk du är snygg? - Have no idea :)

Har du använt någon hårprodukt idag? - Nee

Vad har du för planer till helgen? - Helgen är ju snart slut! Venne, inte mycket, ta de lugnt tror jag. 

Av vivio - 24 april 2011 15:10

Nu är man hemma igen. 

Köpte en sån där Hello Kitty glass, den var faktiskt god! :o

Smakade som jordgubbspocky så den glassen kommer jag köpa igen!


Imorgon ska vi åka in till stan jag och bror, för han var tvungen (han ville åka idag) att ta massa bilder till hans intagning på något gymnasium. Och jag vill till sfbokhandel. 

Såååå... och jag tror vi skulle äta lunch där inne också.


Haha, på tal om lunch, jag har inte ätit ännu. (ops..)

 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards