vivio

Alla inlägg under augusti 2011

Av vivio - 19 augusti 2011 13:45

Är trött, men det kan bero på att jag suttit vid datorn hela dagen i princip xd 

Haha. 

Börjar längta lite till skolan också, fast ändå inte. Gud vad jobbigt jag kommer få det -.-

Egna träningen tre gånger i veckan (ibland mer!) Småtjejerna tre gånger i veckan (Kanske händer flera gånger? :O ) Och skolan o pianot. 

VAd blir över till min fritid? INGENTING typ :(

Menmen, jag är bara mest rädd för att min kropp inte kommer orka, eftersom detta kommer antagligen slita ganska mycket på kroppen. Men vi får se! :D 

Kanske inte kommer träna tjejerna varje gång, eftersom det blir ju ganska mycket, 6 träningar i veckan + kanske extra träningar inför tävlingar o så. 


Jag undrar ja om jag kommer få tid över till extra pianolektioner.. O:

Haha! Fast det skulle vara kul... :) 


Väntar på att pappa ska bli klar med sitt jobb så att jag kan smita in och be honom hjälpa mig med att köpa en väska via internat! ♥

Hehe :) 


 

Mhm.. cola! ♥

Av vivio - 19 augusti 2011 11:27

Rubriken säger allt! 

Haha, så nu stinker det inne på toan o jag är alldeles snurrig i huvudet efter det! 

Undrar hur många hjärnceller som dött nu...


Snart ska jag nog fixa lunch eller nått! :)

Hehe


 

Lite suddig bild, men den där "ägg"-saken rörde på sig, var svår att fota helt enkelt -.-

Aja, saknar påsken!

Av vivio - 19 augusti 2011 10:13

Om ni undrar vart jag tog vägen igår så vara jag ju som sagt med frida, och sen bakade man ju muffins. x) 

Efter det så blev det ingen dator! Nejnej! Utan jag satt o skrev en låt på gitarr istället. :) 

Haha! Hade tänkt att rita först, men huvudet var helt tomt, och sen så POOF! Så fick jag värsta ideerna till en ny låt! 


Idag ska jag väl inte göra så mycket. Kanske vara med nån igen, fast jag tror nog jag bara ska vara hemma idag. :)

Lyssna på lite musik o sånt kanske? :)

Vad ska ni göra idag då?


G-G-G-G-G-G-G-G-AMMAL BILD! ♥

 

Ha det gött nu!

Ska kanske gå ner o fixa mig frukost hmm... x) eller vad tycker ni? ;D

Av vivio - 18 augusti 2011 17:25

idag har jag varit med frida. vi spelade xbox 360. Bakade nyss muffins! (chokladmuffins) med chokladglasyr! gott! haha mycket choklad! (bloggar från mobilen nu. ha det gött! :)

Av vivio - 17 augusti 2011 22:45

Ska snart fixa mig, och byta om o så för att sedan gå o lägga mig. 

Kan berätta att imorgon ska jag vara med Frida igen! Haha vi har umgåtts ganska mycket under lovet! Soft juu! :D


Hehe.

Vad ska ni göra imorgon då? :)


bjuder på några gamla bilder.. igen.♥


   

Rosor är röda, violer är blå..

ÄH SKITSAMMA! 

Jag älskar dig ändå! ♥

Av vivio - 17 augusti 2011 21:03

Musik, facebook, chatt o lite mer! 

Messar också. :) 

Haha!


Får bästaste Emmy också att skaffa en blogg här på bloggplatsen! :D 
Så snaaaart blire länkning! ;D


Assåå, mitt photoshop ska krångla med mig -.-

Jag vet inte riktigt varför, men den vill typ inte fungera! Så det är därför det inte kommer några bilder som är redigerade därifrån.
Får fråga pappsen sen om man kanske kan uppgradera den (utan att det kostar pengar d.v.s ;D )


låt!


     

Gamla bilder!


Åh nu har hon skaffat bloggen! :D 

Ska försöka hjälpa henne via facebook xD

Hahah!


Här är hennes blogg! 

http://vampireheartdoll.bloggplatsen.se/


Checka in den? :D



-----------------------------------------------------------------------------------------------


hej alla glada o underbara läsare! 
Det har gått ett rykte om att Jackie Chan är DÖD.

Men det är INTE sant! 
Så ni kan ta ett djupt andetag och sedan andas ut!

Blev själv förvånad av att höra att en av ens favorit skådisare var död. men blev så glad av att höra att det inte var sant!

Så ville bara säga detta, så att ni inte dör av oro. 

Av vivio - 17 augusti 2011 20:01

Snart blir det mat! 

Känner doften där nere.

Haha :)

Lyssnar som vanligt på musik. Men denna gång på en tjej som jag lyssnade på mycket förut. (Hennes covers.)



Den här är den jag har lagt upp förut på bloggen, om någon nu minns det. ♥



Men nu ska jag gå ner o äta! 

Bloggar mer sen.

Av vivio - 17 augusti 2011 19:27

Eller ska man säga god eftermiddag?

Man känner sig inte särskilt bra på detta just nu.. xd

Men nu har Kasper gått hem :o


Idag hade Frida, Kasper o jag faktiskt ganska kul :D 

Vi var hemma hos mig o typ garvade, men mest flummade antar jag.. xd! 


Såå, vad har ni gjort idag då? :D

Hahaha har inte ätit middag än, för pappa gick nyss ut för att springa. Så sent man äter -.-

Aja, bättre än ingenting! 

(Är typ ändå inte så hungrig.. xd)



Det är alltid ROLIGT att göra roliga miner framför webkameran! Eller vad tycker ni? ;D

       


Ähm... jag pekar på något!  

   


haha!

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards