vivio

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av vivio - 11 augusti 2011 21:21

Visste INTE att headern skulle bli överdrivet stor. 

Jajajajajaja.. 

HAHA, ni får allt en STOR överraskning när ni kommer hit eller hur? :D 

Lawl! 


Ska försöka bli en bättre bloggare nu. 

Eller nåt.

Imorgon ska jag till centrum med Frida. :) 

kul!


 


Hon e såå jevla vacker! ♥

Av vivio - 11 augusti 2011 19:40

Hahaha, undrar hur längesen det var som man uppdaterade här då. 

Men strunt i det! 


Idag har jag spenderat en kul dag men Frida! :D 

Vi bakade.. typ.. brownies (eller nåt liknade) smakade gott i alla fall. 

Vi hade inte alla ingredienser heller så att vi tog lite annat.. 

men resultatet blev typ det samma! 


Sen fick jag reda på att jag ska få en kille som pianolärare. (vikarie för min riktiga, hon har fått ett litet barn och kommer därför vara borta i 1 år.) 

Han heter tydligen mattias. 

Jag vill inte ha en snubbe. 

punkt slut. 

Jag tror jag vet vem jag kommer få också, o han är lite läskig... 


Suck...

Menmen, man får väl stå ut! Vem vet? Han kanske är jättesnäll! 

(Det får man i alla fall hoppas på!)


 

SUPER JUNIOR<3333


Btw: Yesung är min, o bara min. 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards