vivio

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av vivio - 14 augusti 2011 21:44

Nu har gästerna gått och det har varit kul! :)

Chokladtårtan smakade helt okej och det var mysigt att ha dem här! Saknar dem lite haha. 


Men kanske ska ta fler pianolektioner också. 

Får se först om jag hinner med det såklart, men det skulle ju vara bra eftersom jag antagligen kommer att utvecklas snabbare. Eller vad tycker ni?


Har bloggat ganska mycket idag också! 

Bra eller dåligt? ;)


 

Bjuder på den här gamla bilden. 

När man hade kort hår och tyckte att man skulle vara lite pojkaktig. x)

Haha, skönt med kort hår! Men jag saknade mitt långa hår då. :/

Har ganska långt hår nu. (än vad jag hade när jag hade kort)

Så det är väl bra!  ;D

Ska spara så det blir längre bara.

Av vivio - 14 augusti 2011 16:52

Snart kommer gästerna och jag är färdig. 

(Alltså har bytt kläder och sånt. ) ^^


Och lite ego pics! ;D 

Har typ ego pics dag idag eller något. Skumt!


Min seriöshetsmätare är ungefär på 0 just nu! ;D Måste ju våga bjuda på sig själv ibland eller hur? 

           




.... Jag undrar hur gammal den här bilden är. 

Kanske 1 år?

Herregud vad fin bild! x) *host*

Hahahahaha, tryckte upp ansiktet i kameran.

Och inge smink hade jag då heller.

Men håret såg väl snyggt ut!

 

Av vivio - 14 augusti 2011 14:23

Nu är chokladtårtan klar! 

Eller nästan i alla fall. 

Har glasyren kvar att göra. Men ändå! Ska nog byta om snart också. 


Jag bjuder på den här bilden. 

Lite läskig elr? ;P

 

jag kan se in i ditt hjärta! ♥

Av vivio - 14 augusti 2011 13:19

Då hade man fina konversationer med Pauo. 

Pengar, grodor och så ingenting! 

Superb eller vad tycker ni?


Kanske är det såhär som vår supergroda ser ut som`?


Eller vad tror ni? ;D

Det ska stå "Han KVACKAR iväg alla fiender!"
Men det blev fiende. Haha, slarvigt gjort! ;o 


Kan inte baka än, för mamma måste handla först. :( 

Av vivio - 14 augusti 2011 12:39

Lite gamla godingar! ♥


                              


Märks det att jag har en aning tråkigt? :)

Vilken bild var roligast då? ;) 

Jag tog bara dem första jag såg. Orkar inte titta igenom alla, har typ över hundra xD


Har snart lyssnat klart på hela skivan, och den var ganska lång.. o:

Ska nog baka snart! :D

Av vivio - 14 augusti 2011 12:14

Ingen ska behöva känna sig udda för att folk inte kallar en perfekt. 

Ingen ÄR perfekt, Ingen ÄR normal.

Alla är unika på sitt sätt. 


Jag har hört många säga att jag har konstig musiksmak. 

Men alla gillar olika eller hur?

Jag bryr mig inte om vad dem tycker om min smak. Den är min och bara min. 

 

Musik är mitt liv. 

Så de så.



-----------------------------------------------------------------------------------------------


Hittade dem här mössorna/hattarna när jag städade. 

Fick dem från min fostermamma. 

Söta eller hur?

Den största passar i alla fall fortfarande!

Fanns en röd också, men den är alldeles för liten!


Den hatten passar! :D

ignorera fulfacet där.

   

Jahapp..

man undrar ju vad jag gjorde där.

Av vivio - 14 augusti 2011 11:38

I alla fall så vaknade jag nio. Gick inte upp då utan låg kvar i sängen, det var sååå skönt!

Så jag failade en aning haha. 

Men just nu håller jag på att bränna en skiva med lite musik från itunes. Skönt att ha det gjort, har så länge gått runt och tänkt på det. 

Lyssnar på An cafe just nu medan den bränner! ;D


Ska baka en chokladtårta idag också. Fett gott! Längesen man gjorde det. 

Får typ inte baka sååå ofta enligt päronen eftersom dem säger att det inte är bra för dem.. xD (Båda håller på och träna.) 

Men jag bakar ibland i alla fall ;P 

Det är ju gott eller hur? Men onyttigt och därför är det VIKTIGT att träna efter, så att man inte går upp allt för mycket i vikt! 

Om jag ska  vara ärlig så har jag inte gått på en enda sommarträning i år. 

Jag har typ tappat gnistan en aning.. eftersom mitt lag splittrats.. så...


Vad ska ni göra idag då? :DD

    


Saknar åre♥



Åh, nu är skivan klar! :)

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards