vivio

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av vivio - 24 augusti 2011 19:04

     




SIST MEN ABSOLUT INTE MINST! 

MIN ASSUMPOSSUM VÄSKA FTW! 






 

Hiho :)

Har velat ha den lääänge, men a, vågade inte beställa den. Men nu är det klart! 

Och ignorera de skumma bilderna, är bara glaad just nu och hungrig. o-o

Av vivio - 24 augusti 2011 18:40

SKA HÄMTA VÄSKAN NU! 

TJADÅÅÅ

Av vivio - 24 augusti 2011 18:33

Nämen, HEJ! :D 


TJOHOOO, kul dag, eller kanske inte... jo men... ne.

Hiho, hade utvecklingssamtal idag, helt okej faktiskt! Hoppas på att denna termin ska gå bra, så ska plugga o vara en duktig flicka! (vad det nu är.)

Sen drog jag med mammsen till hennes jobb haha random. Gjorde klart lite av kursen och jobbade med jobbig engelskagrammatik. -.- 

Sen så, åt vi svensksushi, dem försökte få sushin att vara så svensk som möjligt typ. Haha :) 


Guess what!? 

MIN VÄSKELIVÄSKIS HAR KOMMIT TILL POSTEN! <3<3<3<3<3

Mhihihihihi, ska böna och be pappsen att åka och hämta med den mig sen. (Om den nu finns där :o det vet man aldrig!) 

Kostade 626:- så om den inte finns där så kommer jag bli sur... -.-


Aja, Sen så när humöret var på topp så skulle jag se något hemskt.. 

TANDLÄKARTID! NEEEEEJ! 

Tänk om man har hål! :( 

Usch!


ops, har jag berättat att jag har hemstudiedagar resten av veckan? ;D ganska soft faktiskt, förutom att man MÅSTE sitta hela dagarna och plugga som en galning -.- 

Haha.


Idag blir det tacos till middag. GOTT :D

(Ledsen för ett hyperaktivt inlägg..) 


               

Hiho, en gammal bild jag fick av någon.. random männsika :D

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards