vivio

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av vivio - 16 augusti 2011 21:15

Sitter här o lyssnar på gamla goingar ♥

Nån som vet vilka Spice girls är? 
Själv så hittade jag dem nyss, och antagligen var dem ganska poppis för.. ett tag sen. xd

Haha, men ändå!

Ibland är "gammal" musik mysig att lyssna till och inte alla autotunade låtar!


Har en aning tråkigt just nu också, och så ska photoshop krångla lite med mig. :(

Så det blir ingen bild därifrån!



Litet fint test man snodde från dayviews...♥


Vilken klass börjar du? 7:4
Vilken skola går/ska du börja på? Skolan där folk lär sig vad kunskap är.♥
Vad ska bli roligast med att börja skolan igen? Träffa alla roliga människor igen såklart!
Vad ska bli tråkigast med att börja skolan igen? Daah? Plugga? 

Nejmen... kurs xD Kanske.. och att plugga..
Vem har du saknat mest från klassen? Typ alla? Fast jag har typ träffat alla under lovet.. xd
Vilken lärare ska bli roligast att träffa igen? I dunno! ;D
Vilka betyg tror du att du kommer få? I dunno? :o Beror på hur mycket jag tänker plugga.
Vilket ämne är roligast? Engelska, svenska, musik, öööh... matte? ;D
Vilket ämne är tråkigast? Kurs ämnena. (som om folk skulle veta vilka dem är. xd)
Vem på din skola är snyggast? DaaaaaaH? (o_O) Min pojk kanske? ;D
Får du någon ny i din klass i år? Min bg /klass får ALLTID alla nya elever. (vi är inte full bg/klass, även fast man kan tro det. Vi låter så jevla mycket i guess.. ♥)
Tror du att du kommer förändras under detta året? Kanske :O


--------------------------------------------------------------------------------------------



Alla älskar oseriösa bilder♥


      

Jag försökte se SÅÅÅ seriöst ut som jag kunde. Lyckades jag? :D    

"Seriösa affärer dude! Inget annat!"

Är det nog som jag försöker säga.

 

Snyggast. Ähm.. elr inte. xd  

Wb något som jag inte är! o_O (minen...)



 


 

var inte en sån loser!

Oh wait, det är jag som är losern. .__. Smart man e!

Haha, värsta fula minen (sträcker ut tungan) Håret ser skumt ut (handen i vägen)

Men där ser ni i alla fall åkbandet! :D 

Blått♥


Nu är det dags o stänga av. 

Natti i förväg!

Av vivio - 16 augusti 2011 20:33

Digga bilden alla!


 


Äger man eller äger man?

Min kommentar fick ett svar! :DD



Vet inte om jag berättat om "slender man" förut, men jag tittade på videon på kvällen o vart rädd :(




---------------------------------------------------------------------------------------------


Orkade inte skapa ett helt nytt inlägg för att skriva ner detta. 

Men jag har märkt att jag får typ något växtvärk liknande när jag gått väldigt mycket på en dag med mina converse.

Antingen så är det växtvärk, elr så är det inte det. Och det kanske är något sorts ben-något-grejs (minns inte namnet) och då undrar jag om det är några utav mina bloggläsare som också har känt av detta problem? :O

Men aja, om man vill vara fin så får man lida pin! 

Eller..?

Av vivio - 16 augusti 2011 20:03

Hemma nu efter en otroligt rolig dag på GRÖNAN! ♥

Gotta löve it! ;D haha.

Vi åkte typ allt hundra gånger kändes det som. Fast a, jag ville inte åka frittfall elr insane. åkte inte uppskjutet heller för den delen :O

vad brukar ni åka på grönan? :)


Ska snart äta middag, lite sent vet, men kom ju hem nyss. 

Fast innan det kanske jag ska checka några bloggar jag hittade igår! :D 

Tyckte dem var intressanta så det ska bli kul att läsa vad dem gjort idag då. :)


Maja! Hon hittade en ny bästis på grönan... ;D Haha när vi skulle åka xtreme (namn?) så pratade vi typ med han som skulle släppa in oss (vi stod först i kön.)

http://gulligavie.blogg.se/



Lollo: http://louisesnall.blogg.se/ 

andrea: http://ajjans.blogg.se/ 




såå.. fluffig.♥  







Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards