vivio

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av vivio - 15 augusti 2011 21:50

Nu är det dags att stänga av datorn och lägga sig ner i sängen och sedan försöka somna. 

Imorgon ska man försöka /måste upp halv nio för att man ska hinna göra sig i ordning inför dagen imorgon.

Grönan ju! 

Ska bli askul! Har inte varit där på jättejättelänge! :D

har ni varit där i år eller? :)


Hoppas det blir hyfsat väder imorgon i alla fall! 

Natti sötisar. :)




Älskar verkligen texten. ♥  

Av vivio - 15 augusti 2011 21:07

Nån som kan danska?

Inte jag i alla fall.

Fick 500:- av en dansksläkting som var på besök här i Sverige. :) 

Och när jag skulle ringa o tacka så gick det inte så bra xd 

Har svårt för att tyda danska om jag ska vara ärlig.. så mamma satt bredvid och tjuvlyssnade innan hon översatte åt mig. Haha! Smart va?


 


Den här bilden är allt rolig va? :)

Av vivio - 15 augusti 2011 20:00

Snart blir det mat! :D 

Hahaha sen middag idag...!


Jag undrar varför min kontroll till min stereo bara fungerar efter jag slagit den lite löst.. xd 

fett skumt!


 

gammal bild

men nu ska jag äta!

Av vivio - 15 augusti 2011 18:29

Jahapp, headern var inte någon som man jobbade på särskilt länge xd 

Det mesta av tiden gick åt att hitta någon bra stil på texten o färger o så.

Mycket rosa den här gången! 

men det får ni överleva med!

Hahah, vet inte hur länge jag ska ha den här headern, men det får nog bli ett tag innan jag byter. (Tills jag tröttnar helt enkelt.)



Så vad tycker ni? 

 Från: 

 

Till: 

 

Den jag bytte till är mer somrigare tycker jag. :D


Just nu håller man på o chattar med lollo o andrea. ;)

Men nu blire att checka bloggar!

Av vivio - 15 augusti 2011 17:20

hej alla!

Om ni undrar varför bloggen ser lite konstig ut just nu så är det för att jag håller på med en renovering utav den. Alltså, fixar ny header, och försöker göra om designen på den en aning. 

Om det är varför den ser lite konstig ut. x)

Och nej, jag ska inte ha girls' generation bilden som headern. 


Märks det att jag har tråkigt? xd

Blev kanske lite ego i texten. Men ibland får man vara det. Och jag har faktiskt lovat mig själv att jag ska försöka tycka om mitt utseende. Och faktiskt, man kan inte ändra det! (eller jo, man kan ju, men det blir inte snyggt när man ser att man opererats. Som vår drottning, tänk er att hon varit fin en gång i tiden! :O Nu ser hon bara en aning läskig ut.. menmen...)


 

Fin min vet ;D

Av vivio - 15 augusti 2011 16:42

Japp! 

Imorgon blire grönan med dem bästa ;D

Dock så kunde inte Elin och Angelina är antagligen kvar i Spanien (tror jag det var.)

fett synd :/ Saknar er cheyor! ♥


Kan länka i alla fall! :)

http://hemmingberg.blogg.se/ 

http://gymnastangelina.blogg.se/



Vad ska ni göra imorgon då? 


 


Ååååh härliga sommar kom tillbaks till mig! :(

Av vivio - 15 augusti 2011 11:59

Just nu sitter jag i mina föräldrars säng och tittar på tv. :)

Och datorn ligger i mitt knä också! ;)

Försöker organisera med andrea om morgondagen. Kanske ska dra till grönan. :)

Har inte varit där på hela året :O

Brukar alltid typ vara där två gånger som högst om året, så skulle vara kul att komma iväg. 


aja, idag blire att slappa och ta det en aning lugnt. Är ganska trött... xd 


Vad ska ni göra idag då? 


 

Av vivio - 15 augusti 2011 00:05

Nu är det dags att krypa ner under täcket och sen äntligen somna! 

Vet att klockan är ganska mycket! :O

Men imorgon ska jag gå upp klockan nio har jag bestämt! Vare sig jag vill eller inte!

Måste försöka komma upp i tid nu. 

För snart börjar ju skolan igen! Och nu när man börjar sjuan så vill man ju att allting ska gå mycket bättre... alltså, jag vill plugga mer och få bättre betyg/omdömen. tycker att jag borde skaffa mig det även fast jag har helt okej omdömen. 


Så det gäller att jobba hårt och fokusera på skolarbetet. 

Ska försöka utveckla mina kunskaper och så försöka få  något intresse i kurs. 

För alltså, kurs är typ det värsta jag vet. Så tråkigt. -.-

Så jag måste försöka hitta något jag tycker är intressant och göra det till något. :O


Vissa kanske tycker att det är för tidigt att tänka på framtiden, men om jag säger att jag gjort det enda sen jag gått på dagis så blir det nog som en chock för vissa. 

Själv tycker jag att det är viktigt att veta vad man vill bli, som gymnasium, vilket man ska välja, för det finns så många olika linjer man kan välja på!

Men just nu så vill jag nog välja musik. Men man vet ju aldrig, kanske blir det något annat vem vet. 

Men när jag blir stor vill jag i alla fall skaffa mig ett bra jobb och se till så att min familj mår bra. Jag vill tjäna hyffsat med pengar. :)

Förut så tänkte jag på advokat. Men det tar typ aslänge innan man kan bli det, och jag vet inte riktigt om jag är så bra på att hålla tal..


Menmen nog om mig! 

vad vill ni bli när ni blir stora? :)

Polis kanske?


Där fick ni allt något att tänka på under natten! 

Sov så sött!


 

Mycket ego pics idag då! ;D 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards