vivio

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av vivio - 13 augusti 2011 22:56

Klockan är ju ganska mycket, eller är den?

Haha, men jag försöker komma tillbaks i min fina dygnsrytm igen. 

Vaknade idag halv åtta. Och om jag gör det imorgon så tänker jag nog gå upp faktiskt. 

Bara för att testa på hur det känns! 

Det skadar väl inte eller? ;)


Imorgon så kommer gästerna runt 4 tror jag det var.. (på eftermiddagen såklart!)
Men jag hinner säkert blogga ganska mycket innan det. (Har blivit bättre på att blogga igen, märks det? ;D)


Vet inte varför, men jag är ovanligt glad idag. Kanske är det för att  hela mitt rum är så fräscht och fint nu..? ♥

Man undrar ju! Haha. 

Men det blir en sista check på facebook innan man ska gå och borsta tänderna osv.


Så med denna gamla bild säger jag go'natt då! ;P


 

Av vivio - 13 augusti 2011 21:02

Jag har tråkigt!

Lyssnar i alla fall just nu på Super Junior. 

Haha! ;D

Kanske ska titta lite på tv eller något?


 


Ååååh härliga sommar, kom tillbaks!


ÅÅåååh Mani, Belinda, still alive? ;w;

Inte hört från er på jättelääänge, börjar bli orolig :/

Av vivio - 13 augusti 2011 20:33

Vilket band skulle ni välja? 

Dem är ju bra på sina sätt eller hur? :O 

Så det blir svårt att välja! 


 

Texten blev lite otydlig.

Men ändå ;) 


Så vad blir det?

Supersöta Girls' generation?

 


Eller heta Super Junior? ;D


 


Bilderna är redigerade av mig. 

Ta ej! ;P

Av vivio - 13 augusti 2011 19:24

Min dag har varit ganska bra faktiskt. 

gick upp runt tio tiden och sen så var det bara att sätta igång att städa eftersom gästerna kommer imorgon. ;)

Och jag blev klar för en timme sen med städningen. 

Helt otroligt! Höll på i över 6 timmar, men resultatet blev faktiskt otroligt bra så jag är ganska nöjd! :D


Rensade garderoben, sorterade den, och rensade den på massor med gamla teckningar och kläder från när jag var mindre. 

Hittade också bilder från när jag var mindre och satte upp dem på en av mina garderobsdörrar. 

Fint fint! 


Känns faktiskt en aning tomt i rummet nu när det knappt finns något kvar! Hahaha. 

Vad har ni gjort idag då? Något kul? :)


Jag fick tyvärr damm i ögat när jag höll på och damma, och det är fortfarande kvar. Mitt öga är en aning irriterat och det är obehagligt. 

Jätteirriterande kan jag säga! 

 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards