vivio

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av vivio - 7 augusti 2011 16:29

Nu har jag tråkigt. 

Dumma väder som ska vara såå fruktansvärt dåligt.


Har spelat team fortress 2 ett tag nu, GRYMT LÄNGESEN MAN SPELADE DET! 

Menmen, otroligt nog så gick det bättre än vad jag trodde det skulle. :)))


Av vivio - 7 augusti 2011 12:12

Nepp, orkar inte blogga, eller a, jag brukar inte sitta vid datorn så det är nog därför.

(sitter med min halvstora laptop i knät då.)

DÄRFÖR SÅ ORKAR JAG INTE FIXA NÅGON NY HEADER people. 

kanske får fråga någon som orkar med det istället.


Och egentligen satte jag bara på datorn för att lägga upp en bild på dayviews eftersom den inte vill göra det via min mobil xD 



Om ni undrar varför videon är svart, så lääääs vad jag skrivit på beskrivningen. 


Aja, kan bjuda på en halvglad bild på mig, med inge eyeliner (orkar inte fixa mig om jag ändå bara ska sitta hemma hela dagen.)


 

Tjocktröjan är från bikbok (ganska ny faktiskt) köpte den i farsta när jag var med pauo. 

Super skön! 

den skulle kostat 300:- , fast tur som det var så var den på rea och kostade bara 99:- istället, SJUUUKT billigt!

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards