vivio

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av vivio - 28 augusti 2011 21:15

tränarna hade inga nycklar till redskapsrummen så det var utomhus träning istället. :o

Kondition vart det mest då. Men, då får man ju bra kondition vilket är helt okej haha! ;D 


Men satte bara på datan för att skicka svenskan till mig själv så att jag kan jobba med den imorgon typ. Haha. :)

Men måste typ snart stänga av tv:en också :( 

just nu kollar man på 27 dresses (den är helt okej faktiskt!) 

Men man har ju jobbig skola imorgon -.-


   ''OLD PIC!''

Av vivio - 28 augusti 2011 11:59

Ska nog gå ner och fixa mig något att äta. 

Hihihi.

den här låten är väl för underbar eller?



"För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag"

Älskar den meningen om jag ska vara ärlig. Vet inte riktigt varför. 


Haha.

Men det var faktiskt Maja som lagt upp denna låt på hennes blogg först! :o 

hihih, den var så bra så att jag ville tipsa om den också ;D


http://gulligavie.blogg.se/

Majas blogg~


Puss på er nu! ♥

Av vivio - 28 augusti 2011 11:29

     


(Tydligare med texten.) 


1. tryck på knappen.

2.Tryck på "ladda upp" om du vill ladda upp nya bilder

Om du vill ladda upp bilden som du laddat upp så finns den i ditt bildarkiv.

3.tryck sedan på "välj fil" då din mapp "bilder" kommer komma upp.

Välj sedan en bild innan du trycker på "ladda upp"

Bilden kommer sedan ladda och när den är klar kommer det komma upp en ruta som säger till.

Efter det är det bara att gå till bildarkivet där din bild finns, klicka på den innan du väljer storlek på den.


HOPPAS DET HJÄLPTE xD

Av vivio - 28 augusti 2011 11:19

Hihi, vaknade klockan åtta idag p g a  att brorsan satt och spelade gitarr på morgonen... .-. visa lite respekt man! 


Men idag så ska jag träna mina småtjejer och sen så ska jag träna själv. Hinner typ inte göra så mycket på söndagar.. 

och imorgon så ska jag typ träna från 5-9 tror jag det var, så jag kommer troligtvis inte hinna blogga något innan, och efter så kommer jag nog vara ganska trött. 

Vi ska lära oss det nya friståendet... så jag hoppas på att det inte är dåligt..


Right now: Chattar med Emmy-nee på skype ;) 


Hiho, tagen från google.   

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards