vivio

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

101, 5 frågor !

Av vivio - 21 augusti 2011 20:21

1. Namn? - Hanna
2. Ålder? - 13
3. Längd? - typ 1,55? o_o
4. Ögonfärg? - Mörkbrun (tror jag)
5. Stjärntecken? - kräfta!
6. Favorit djur? - Tycker om många djur... :(
7. Nämn 3 låtar du lyssnade på när du var mindre? - Hm... venne
8. Säger du Donken eller McDonald's? - Beror på, ibland säger jag donken, men ibland inte. 
9. Har du varit utomlands, om du har, vart? - JA, ööh, orkar inte rabbla upp!
10. Favorit mat? - SUSHI :D
11. Favorit film? - ÖÖh... One litre of tears
12. Vad har du för färg på underkläderna? - Ähm, grå o svart? xD
13. Borstar du tänderna varje dag? - Ja
14. Svarade du verkligen helt ärligt på den frågan över? - ja
15. Svarade du ärligt på den översta nu me då? - ja
16. Vet du vad redtube.com är för sida? - mm
17. Har du finnar? - Öh.. Din mamma har finnar!
18. Vad händer i helgen? - Den är tyvärr över!
19. Firar du jul? - ja
20. Beskriv dig själv seriöst med 3 ord? - Ähm.. Men det kan jag inte :(
21. Gillar du palt? - vad för nått?
22. Vet du ens vad palt är? - Näpp
23. Är du bra i skolan? - ganska
24. Kan man lita på dig? - Jaaa
25. Tycker du det är mysigt när det regnar? - Jaa!
26. Favorit frukt? - Jag vet inte? :(
27. Jag minns när du va liten, jag minst det som igår! Vad minns du? - Ähm, de du!
28. Har du kissat idag? - ja
29. Vad gjorde du för 2 dagar sen? - Vad är det för dag idag? Söndag?
30. Är du kär? jaa!
31. Älskar du dina föräldrar? - ja!
32. Försökte du lura tandfen när du va mindre, för att få mer pengar? - Kanske, minns inte xd
33. Har du något smeknamn? - naae, om inte vivio räknas!
34. Vilka kändisar har du träffat? - Vet inte
35. Favorit glass smak? - Regnbåge :D (om den nu heter så)
36. Favorit färg? - Svart, lila, blå (tror jag,  men GILLAR MÅNGA FÄRGER DUDE)
37. Vilket humör är du på nu? - Ähm.. lite trött
38. Vad är klockan? - 20.29
39. Hur många syskon har du? - 1
40. Vad är det som går och går, men aldrig kommer fram? - rulltrappan?
41. Gillar du Di Leva? - va?
41. Vem ringde dig senast? - Mamma
42. Är du vänsterhänt eller högerhänt? - Höger
43. Kan du vissla? - Naee... Det kommer fram ett litet ljud i alla fall :)!
44. Är Gud en man eller kvinna? - I dunno.. :(
45. Gillar du sport, isf, vilken då? - Gymnastik, fotboll kan va kul att se på tv! Ähm... jag gillar väl ... JAG VET INTE.
46. Beskriv kärlek med 3 ord? - Behövs inte!
47. Beskriv hat med 3 ord? - Läs svaret ovan, tack!
48. Om du lyssnar på en låt nu, skriv av en liten del av texten?- If i had you
49. Kan du någon låt utantill? - NEJ VERKLIGEN INTE! -.-
50. Tror du på spöken? - Ja :(
51. Röker du? - Nej
52. Gillar du Lady GaGa? - jadå
53. Brukar du hitta pengar? - Skojar du? Hittar pengar typ överallt xD!
54. Vad är det högsta du hittat om du svara ja på frågan över? - ?
55. Nämn en eller två människor du verkligen kan säga allt till? - Emmy, Kasper, o ähm... alla andra vänner.
56. Gillar du pepparkakor? - MHM!
57. Visst är reklam på tv och Spotify underbar? - ne?
58. Ofta den inte är!? - Hahahahaah
59. Har du någon gång tänkt söka till idol? - JA, om man vill skaffa sig ett kontrakt i två dagar så mhm... -.-
60. Har du mist någon som stått dig nära? - Ja.
61. Minns du Mysteriet på Greveholm? - va?
62. Vad tror du händer efter döden? - venne
63. Vad är det finaste du givit någon i present? - Venne
64. Har du några husdjur? - ne
65. Om du har, vad heter dom? - inget
66. Spelar du Waaaow? (WoW) - nepp
67. Har du bra vänner? - mhm
68. Har du ett konto på Habbo.se? - Tror det xD!
69. Vem kramade du senast? - Brorsan!Syskon kärlek ni vet ;D
70. Har du svårt att prata om känslor? - Vet inte
71. Du har väl badat naken någon gång utomhus va? - ?
72. Brukar du tugga tuggummi? - ibland
73. Har du bra humor? - venne
74. Samlade du på något när du var mindre? isf, vad? - LÄCcccCERÅÅÅL paket typ.
75. Gillar du ormar? - :(
76. Har du någon gång försökt hitta regnbågens ände- JA!
77. Vart föddes du? -de du
78. Har du långa naglar? - Får inte ha
79. Är du bra på att skrämma folk? - JAG ÄR BÄST PÅ DET!
80. Har du någon gång suttit på en toa, och toalettpappret tagit slut? - Japp
81. Bajs är najs! Visst? - ................................
82. Såklart regnbågar är fina, eller hur? - såklart
83. Erkänn, Gunther med låten ding ding dong är awesome? - who?
84. Blir du lätt brun på sommrarna? - mhm
85. Gillar du att gå på bio? - ah
86. Är du allergisk mot något? - nepp
87. Vad gör dig glad? - Typ allt
88. Gillar du popcorn? - jupp
89. Har du lätt för att gråta? - mm
90. Gillar du att fiska? - brukar inte fiska!
91. Har du ridit på någon häst någon gång? - mm
92. Har du sätt norrsken någon gång? - Ne?
93. Vilken hand använder du när du gjort dina behov på toan? - ---?
94. Har du klivit i hundbajs någon gång? - tror det o.o
95. Står du för det du gör, och säger? - ja
96. Har du en cam? - kamera? o.o
97. Nämn ett namn på någon som gör dig glad? - FPWFAJFPAWF har inte ett namn, har typ hundra. :(
98. Blir du lätt sjuk? - sådär :/
99. Får du ofta ångest? - vet inte
100. Erkänn, dessa frågar va väl inte SÅ tråkiga ändå? -Jo xD!
101. Ligger det något klädesplagg eller massa klädesplagg på ditt golv? - Nu gör det... 8)
101,5. GILLAR DU.MANGA.- NEJ!? INTE DÄRFÖR JAG HAR TYP 79 BÖCKER HEMMA NEJNEJ! -.-

HAHAHAH x) 


Tog en stund att göra dem här.. Haha!


 

GAMMAL BILD!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vivio - 18 oktober 2011 19:26

www.grodkungen.bloggplatsen.se                                               ...

Av vivio - 17 oktober 2011 19:57


Oh, my head is spinning around, feels just like as if I have a whirlwind in my head.  And that's not all, I still need to study! All this.. studying drives me crazy! And I'm training so many times too, I don't have time to breath between all of my ...

Av vivio - 14 oktober 2011 22:14


Allting känns fel, igen. Konstigt Hanna? Nej. Istället för att gå upp för trappan, så går man ner, och eftersom jag försöker att ta mig upp själv går det inte så bra, för att dra upp sig själv när man väger 1000000kg är ganska tungt.    It do...

Av vivio - 11 oktober 2011 15:09

Tjohej!  Idag har man varit hemma, för sedan vid kvart över nio så drog man till doktorn, jahapp.  Men har pluggat hemma resten av dagen och det var faktiskt ganska skönt, eftersom mina fötter är svullna och det kliar överallt -.- (har fått typ.....

Av vivio - 8 oktober 2011 15:41

SEG UPDATE! Men jag har ingen tid, eller typ liv för den delen.  Aja, just nnu tittar jag på ett tv-program på kanal 5. Ganska intressant faktiskt... handlar om någon sorts "furry-kultur."  Blir ett kort och stressigt inlägg, orkar inte blogg...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards