vivio

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

IU! ♥

Av vivio - 12 augusti 2011 19:17

Någon som kommer ihåg att jag la upp en video med den supersöta sångaren IU? :)

Hon är en koreansk sångerska. 

Hittade denna jätteroliga video när dem försöker göra "övergångar" (vet inte riktigt vad man ska kalla det.) 

Och HERREGUD VAD JAG SKRATTADE! 

Ett måste om man är på dåligt humör!



Hennes riktiga namn är Lee Ji-eun. 

Men artist namnet är IU.

Som sagt, supergullig! 


 

original bild (innan lite ändringar):


 




Som ni märkt så har jag börjat använda mig mer av photoshop. Och kommer antagligen fortsätta med det! 

Själv tycker man bara det är kul så att, varför inte? ;)


Lyssnar i alla fall just nu på girls' generation. (Ett koreanskt band.) 

Jag har börjat bli allt mer i koreanska än japanska faktiskt! Eftersom jag kanske ska få ha koreanska i hemspråk! 

Dock är det en aning krångligt att försöka lära sig språket, (japanska är lättare att lära sig) men jag kämpar i alla fall! 


Hittade ocksåa att jag kan ha min mobil på koreanska (eller a, jag kan ha det när jag ska skriva ett sms tex.) 

fattar inte vilka bokstäver som är vilka så det blir en aning svårt.. !

Men ändå fett coolt. :) 

Ska kolla om man kan byta språket till koreanska. (Även fast jag inte kommer fatta ett dugg...)


 

Medlemmarna är Taeyeon, Yoona, Tiffany, Yuri, Hyoyeon, Sooyoung, Seohyun, Jessica och Sunny. (inte bildens ordning! Inte deras riktiga namn.)

Supersöta eller hur? :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vivio - 18 oktober 2011 19:26

www.grodkungen.bloggplatsen.se                                               ...

Av vivio - 17 oktober 2011 19:57


Oh, my head is spinning around, feels just like as if I have a whirlwind in my head.  And that's not all, I still need to study! All this.. studying drives me crazy! And I'm training so many times too, I don't have time to breath between all of my ...

Av vivio - 14 oktober 2011 22:14


Allting känns fel, igen. Konstigt Hanna? Nej. Istället för att gå upp för trappan, så går man ner, och eftersom jag försöker att ta mig upp själv går det inte så bra, för att dra upp sig själv när man väger 1000000kg är ganska tungt.    It do...

Av vivio - 11 oktober 2011 15:09

Tjohej!  Idag har man varit hemma, för sedan vid kvart över nio så drog man till doktorn, jahapp.  Men har pluggat hemma resten av dagen och det var faktiskt ganska skönt, eftersom mina fötter är svullna och det kliar överallt -.- (har fått typ.....

Av vivio - 8 oktober 2011 15:41

SEG UPDATE! Men jag har ingen tid, eller typ liv för den delen.  Aja, just nnu tittar jag på ett tv-program på kanal 5. Ganska intressant faktiskt... handlar om någon sorts "furry-kultur."  Blir ett kort och stressigt inlägg, orkar inte blogg...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards