vivio

Alla inlägg under maj 2011

Av vivio - 9 maj 2011 16:17

Har lyssnat på musik ganska länge, ska nog stänga av datorn helt och hållet nu eftersom jag har haft på den HELA dagen. 

Jesper har inte kommit hem ännu och det är så varmt inne, tror jag smäller av.

 


gammal bild

Av vivio - 9 maj 2011 14:33

Vad ska man göra nudå?

Vet att jag behöver plugga, men jag orkar seriöst inte just nu och jaa..

Somnade framför tv:en så jag känner mig ganska seg och jag kan verkligen inte andas genom näsan! 

Men lyssnar just nu på musik.

Av vivio - 9 maj 2011 12:23

Ja, tänker äta lite mackor och sånt, dricka något och sen sätta mig i soffan där uppe för att mysa. 


Är så trött och sliten, man känner verkligen det. 

Menmen, dags att flytta på datorn och äta!

Ska nog låta datorn vila lite... den har ju varit på fett länge. 

Av vivio - 9 maj 2011 10:34

Skrev klart det sista på svenskan och funderar på om jag ska mejla in det till min svensklärare. (:


Lyssnar lite på musik just nu också.

Samt så funderar man på när man ska äta lunch och hur man ska hinna med allt jobb. 

Tror man har SO provet imorgon, jag vill helst bli frisk innan dess! 




Det här var den bästa versionen jag hittade utav låten då. 

Av vivio - 9 maj 2011 09:53

Har nyss flyttat på datorn och laddaren så att jag kan sitta här nere och plugga istället. 
Det är otroligt varmt ute!

ca 28 grader i solen!

Men i skuggan så är det väl kallare, Det är rena sommarvärmen ju! 

Och så ska jag sittta här inne och känna mig krasslig, dålig stil!


Menmen, nu hade jag väl tänkt att plugga lite svenska (rätta osv, kolla grammatiken) och sen skriva in mitt steg 15 i engelska på datorn och fixa och trixa.

Så, önska mig lycka till? Bloggar mer om en liten stund!


(PS! Gick ut på tomten för att ta lite bilder , kan ladda upp de senare om jag hinner och har orken till att göra det.)

   


Gammal bild

^^

Av vivio - 9 maj 2011 08:40

Vet inte riktigt vad man ska göra nu då--

Eller jo, sätta datorn på laddning och så kanske man ska borsta tänder osv. 

Lycka till i skolan idag!

Av vivio - 9 maj 2011 07:30

Ja... jag mår ganska dåligt faktiskt, har ont i halsen, som gör så att jag helst inte vill prata, ont i huvudet, tror jag kommer svimma snart och så rinner min näsa hela tiden. 

Ganska irriterande faktiskt. 

Men eftersom jag stannar hemma idag så tänker jag faktiskt ta det lugnt, blogga lite, surfa, titta på tv men som sagt så måste jag ju försöka plugga lite. För jag tror jag har ett stort SO prov imorgon, fast jag vet inte... bara kanske.

Och jag vill helst inte missa det, eftersom jag missade det förra gången också när vi hade NO. Det tyckte jag var... skumt..


Menmen!
Vet att inte många utav de som läser min blogg är inne på datorn idag, men jag bloggar väl i alla fall, så har de ju något att läsa sen när de kommer hem.


Men nu ska jag titta igenom alla kamera bilder och rensa lite från datorn!


Av vivio - 8 maj 2011 21:31

Ska stänga av datorn nu, eftersom jag har haft på den ganska länge, dessutom så håller batteriet på att dö.


Men imorgon är det skola, antagligen... eller jag venne, kanske ska stanna hemma imorgon, eftersom jag mår ... prutt.


Menmne... får se! 

Natti!

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards