vivio

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av vivio - 8 maj 2011 21:31

Ska stänga av datorn nu, eftersom jag har haft på den ganska länge, dessutom så håller batteriet på att dö.


Men imorgon är det skola, antagligen... eller jag venne, kanske ska stanna hemma imorgon, eftersom jag mår ... prutt.


Menmne... får se! 

Natti!

Av vivio - 8 maj 2011 20:14

Jag har ont i halsen, snuvig och ont i huvudet.

HAHAHAHAHA, dessutom så försöker jag att få min bror att lära sig spela detta på gitarr:



Bara för att jag själv älskar låten och såå, skulle det vara ganska asm faktiskt. (:


Just nu: 

Tittar på teve, samt sitter vid datorn. :)

Av vivio - 8 maj 2011 12:21

Japp!

Snart ska jag gå till bussen för att sedan dra till småtjejernas träning, ska väl bli kul. 

Dessutom måste jag stänga av datorn eftersom batteriet håller på att dö. xD

Och när man kommer hem så måste man plugga inför matten imorgon (projektprov)

Så att det blir klart. 

Sen så ska jag väl.. äta lunch eller något.



Fett roligt att sjunga i olika stämmor. :)


Av vivio - 8 maj 2011 11:28

För min del i alla fall.

Känner mig ganska trött och trött? idag, eftersom igår var det en ganska lång dag. 

Festen var helt okej, och man drack ju väldigt mycket cola så man blev ju lite speedad. Alla var faktiskt ganska trötta om jag får säga det själv. 

Men nu så ska jag väl äta frukost, för sen måste jag dra till småtjejernas träning. 

Har ingen träning idag! Som faktiskt är ganska skönt, eftersom jag börjar känna mig en aning krasslig, men på måndag så har jag träning igen. 


Nästa helg så ska de tävla! Så det ska faktiskt vara kul att få vara MED den här gången, fick inte det förut eftersom då åkte jag (någonstans) för att tävla med de äldre. 

Menmen, så deras andra tävling ska jag inte missa! 


saknar falun! <3

 



Jag vet jag vet, jag tror jag blir galen eftersom jag inte har så roliga bilder då, menmen... kanske ska ta med mig kameran idag till småtjejernas och fota lite? ;)

Eller? 

Jag venne, får se!


En morgon trött bloggerska! 

 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards