vivio

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av vivio - 12 maj 2011 13:52

Ja, faktiskt. 

(Onödigt inlägg,förlåt)

 

Converse ^^

Av vivio - 12 maj 2011 12:51

Musik, snuvig, sjuk.. vad mer kan man begära? :)

 

Lite mattegrejs för er som är intresserade. :) 


Köpte lite nya låtar och sånt på itunes nyss, soft. 

Ska ringa mamma nu

Av vivio - 12 maj 2011 11:59

Hittade Jespers kompis "konto" på yt (Kalle) och min brors!. Och de hade tydligen filmat när bror gjorde en salto. xD 

låten och allt, passar in såå bra! 

Eller vad tycker ni?



Jespers låt: 



Den här hade Kalle fixat, men det är jespers låt.

om ni undrar varför jag postar upp dessa videos,såå... ja, varför inte försöka göra de kände via internet? :))

Av vivio - 12 maj 2011 09:49

Det gåt inte så bra att jobba, för så fort jag faktiskt börjar tänka ordentligt så får jag ont i huvudet, och så är näsan så täppt att det inte är sant. Jag har också så ont i halsen!  

Jag blir galen! 

Av vivio - 12 maj 2011 09:16

En utav mina kompisar... hon vågade i alla fall "berätta" hur hennes liv har varit, och bara att våga göra det. 

Är riktigt modigt.

Det är riktigt jävla... modigt.


Ingen ska behöva hålla något sådant inne. INGEN.

:o

Av vivio - 12 maj 2011 09:08

Bilddagboken ==>> Dayviews.com! 

Sååå lågt. 


 

Ny design och allting! 

:o

vet att ni inte ser så mycket, men ni ser väl designen, eller?

Av vivio - 12 maj 2011 08:57

Ja, jag gick till skolan igår och det gick väl bra, fast jag mådde bajs hela dagen.


Men, nu ska ni få höra om min och brors lilla resa. :)

Vi skulle till musikaffären i tyresö men det blev lite fel... x)

Först åkte vi buss till norra sköndal och därifrån så skulle vi byta till en annan buss, men sen gick vi på en buss som var mot skarpnäck, och jag frågade om det var rätt buss, då sa han: Vette fan. 

O__O

Så vi gick av på nästa, sen var vi tvungna att gå i ungefär 10 minuter till nästa busshållsplats, vid typ värsta ålderdomshemmet med bara pensionärer! Därifrån gick det bara en buss mot någonstans.. Sen hamnade vi helt random i skarpnäck och åkte runt där. 
Sen gick vi av för att byta buss mot någon annanstans... Sen såg jag en tunnelbana och så åkte vi tåg till gullmars, haha..

sen från gullmars tillbaks till norra sköndal för att ta RÄTT buss.

Men sen kom det en buss som vi gick på, sen kom Jesper på att det kanske inte var rätt buss i alla fall, men som tur var så var det en barnvagn som skulle av så gick i princip på och av. xD

Sen tog vi rätt buss, åkte till musikaffären, jesper fick köpt sitt stativ till sin mick och jaa... jag vill också ha!

Sen åkte vi tillbaks till norra sköndal, åkte till kulfångsgatan men var tvungna att åka tillbaks en station eftersom det var en för mycket! Så då åkte vi tillbaks, och sen tog vi bussen till siba. Och därifrån gick vi till Donken och åt middag där. För klockan var typ 6 eller nåt. xD

Sen åkte vi hem. :)


Sjuk dag eller hur?

Gissa hur lång tid det tog? xD


Menmen, idag ska jag försöka skriva klart min engelska... eller i alla falll, nästaaaan...

Redovisade steg 14 i svenska igår också.

Men sen kommer bara det jobbiga.. jag är SJUK igen. Sjukt.

OCh idag skulle vi haft  prov men som vanligt ska jag bli sjuk på den dagen som provet är och jag får göra det någon annan gång, helt random. 

Men idag måste jag gå på småtjejernas eftersom de ska tävla i helgen!

   

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards