vivio

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av vivio - 10 maj 2011 14:36

Det är ortroligt varmt ute, man tror man ska svimma. 

Men jag nyser och näsan rinner oavbrutet...

Det är jobbigt att vara sjuk när det är fint väder, eller vad tycker ni?

Men nu ska jag nog stänga av datorn, eftersom den varit på hela dagen.

Imorgon går jag nog faktiskt till skolan! 

 

Av vivio - 10 maj 2011 14:15

Japp!

Äntligen en ny fräsch design, eller vad tycker ni?


Gamla: 

(Själv tycker jag att det är ett stort lyft att byta, visst blir hela bloggen mycket gladare? (: )

 



Ps, laddade upp bilderna jag tog ute på tomten igår, det var b la två utav  de som jag använde till min header.


 

Av vivio - 10 maj 2011 13:39

Min kompis är ju fett asm! 

Hon har en egen hemsida där hon säljer cosplay saker, där jag ska köpa saker ^^

Hehe, har inte köpt något från internet förut, så det kanske skulle vara bra att börja med någon som man faktiskt känner. 


Funderar på om man ska äta lunch snart.. fast, jag är inte så hungrig.

Av vivio - 10 maj 2011 13:00

Började att skriva in och ändra lite på engelskan på datorn nyss.

Sitter vid TV:en så det går ju en aning segt för mig. 

Menmen... sen måste jag plugga och läsa på inför provet. 


Visst är det fint väder ute? 

Jag vill faktiskt bara gå ut, men jag tror inte jag får!

Blir så irriterad utav det.


Bjuder på en bild från påsken :)

      

Av vivio - 10 maj 2011 10:59

Vaknade  hyffsat sent idag, halv tio.

Fortfarande förkyld och jag orkar inte göra så mycket. 

Menmen... idag måste jag plugga inför provet på torsdag.. så att jag är lite förberedd. 

Men det kommer säkert gå bra, säger vi. Dock är man lite nervös inför prov eftersom jag tar alltid så lång tid på mig när jag ska skriva, det är lite irriterande, men jag vill att allt ska vara.. "perfekt" *HOST*

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards