vivio

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av vivio - 14 maj 2011 15:39

KÄRLEK:


Är du kär just nu? A
Har du någon kille just nu? A

Har du dumpat någon? nee
Har någon dumpat dej? nee
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? Så låg är inte jag
Vem kramade du senast? Öhm.. jaadu... Min bror kanske? Fast jag vet inte riktigt om det räknades som "kram" för han hoppade på mig bakifrån xD
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? Nej.
SKOLA:

Är du duktig i skolan? Alla säger att jag är det, men jag är inte det D:
Har du bra betyg? sådär xD
Har du fått göra om ett prov någongång? Öhm, jag vet inte ritkigt, det beror på, för jag var sjuk förra gången de hade prov och denna gång, så då måste jag göra det någon annan gång?
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - venne
Sköter du dej i skolan? - Ja ^^
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - ibland
Haft mobilen på lektionstid? - ja

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? 4, med mig
Trivs hemma? - a
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - ne
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? ne, faktiskt inte
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? nee, bara koko xD
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - aa

VÄNNER:

Du har vänner? - Aaa.
Du brukar vara med? - MÅNGA!
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - jaa
Är det okej att ha kill-kompisar? - Japp
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar?- E du dum eller? .__.
Har du blivit av med någon vän på sista tiden?- ... Ja.
FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? - Ja, eller, det beror på
Putar med läpparna på kort? - Hahaha xD neee..
Tar kort på dina bröst?- ursäkta?
Använder foundation på läpparna? - nee xD
Du har kysst en tjej? - på kinden kanske, när man var liten i guess.. mamma? xD
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - HAHA nej
Ditt hår e knallblont? - nej

Av vivio - 14 maj 2011 14:48

i början så tyckte jag att han var lite galen, men senså...  han var ju skitrolig! 

Av vivio - 14 maj 2011 14:10

Ja faktiskt, en aning i alla fall..

Åt nyss lunch med Jesper medan jag försökte komma på något klurigt tal xD

Hehe, matte!


Anna är x år. Hennes treåriga syster är roten ur x år. Hennes mamma är 3x år och hennes pappa är 3x + 2 år. Vad är familjens sammanlagda ålder?


Kan ni lösa det? ^^


 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards