vivio

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av vivio - 7 maj 2011 23:12

Tittar man på en film på teve, minns inte riktigt vad den heter då-


Aja, jag var på festen iaf! Och jag är glad att jag kom ! Dock fick man gå hem därifrån,menmen, det får man väl överleva? Jag är ju här! 


Av vivio - 7 maj 2011 17:51

Får gå och så får jag se hur det blir me allt, om jag får stanna eller inte. 

Aja, sen så fick jag reda på att jag ska gå hem efteråt? 

åH HERREGUD hahahah xD

Lolz. 

Av vivio - 7 maj 2011 17:40

Otroligt trött efter en sån lång dag, ska nog vila ut idag, eftersom imorgon så ska mina småtjejer ha träning. 

Oh gud vad jag har varit aktiv alltså!

Måndag, tisdag, torsdag, fredag, lördag, söndag och så ska man träna på måndagen. 

Ganska mycket eller hur?

Aja, jag får väl försöka överleva så länge som jag kan ! 

Fortfarande, tråkigt att jag inte kan gå på den där festen.. eftersom alla skulle ju typ komma.. men skitsamma! (Host)


Ska nog njuta lite utav att spela på min gitarr och sen.. inte piano, eftersom kalle är här och de spelar musik tillsammans. (Han och min bror.)

De skulle tydligen spela på skolavslutningen så det ska väl bli kul att höra. 

De blir nog ett tvåmansband när de blir äldre, eller vad tror ni? ;)

 

Bilden = c p?


Aja, tänk er att det varit snö och sånt på vägarna förut!

Lite svårt att tänka sig det nu va?
Men det otroligt skumma var nog att det snöade ju för några dagar sedan!


Och det känns som om jag är synsk eller något! för jag sa verkligen att det kommer säkert snöa snart bara för att och vips så snöade det!

Sen så idag, så började det brinna lite (?)

HAha, ganska flum. 

Och jag sa innan att det skulle säkert göra det och sen så viips! 

Så typ.. brann hinken / smälte den.

Av vivio - 7 maj 2011 17:13

Japp!

idag hade man uppvisning, var tvungen att vara där halv nio. 

Det gick väl sådär, men otroligt varmt var det! Eftersom man var ju tvungen att ha underställ, mössa och skidglasögon. Skidglasögonen satt åt som tusan för att sitta fast! Vi körde ju nämligen alla volter med de. (: 


Aja, men sen så fick jag reda på att pappa köpt något (mamma har fått en egen dator, så då behöver hon inte låna min! )

som gör så att vi får trådlöst nätverk, som är ganska soft faktiskt så just nu så sitter jag vid datorn ute i soffan! 

Dessutom så har jag både trådlöst OCH så att man kan koppla in.

(Vet inte riktigt vad det heter.)


Men idag skulle jag gått på en fest, en efterfest, eftersom vi firar 30 år! (på gymnstiken)

men jag får tydligen inte gå, som suger eftersom alla skulle i princip gå!

Menmen... inte hela världen.

Dessutom så hade vi besök från ishöj idag, ganska flum faktiskt, gamlingar och så var det några yngre som gjorde... acrobatik? (Har ingen aning om hur det stavas xD)


Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards