vivio

Alla inlägg den 17 maj 2011

seg

Av vivio - 17 maj 2011 08:39

Idag vaknade jag av att Jesper kom in och la sig bredvid mig i min säng och gjorde konstiga ljud. xD

Menmen, tror han är ganska glad för idag skulle han ha ett "kalas" och då blir man väl "utslängd" ur huset. 

Ps har studiedag idag om ni undrar. 


Men idag ska jag vara med pauo för att äntligen göra projekt pauo klart! oCh sen ska jag dra till Kasper där Kajsa och filip är (antagligen) får kolla vart de är sen.

Ochochoch så måste jag plugga både matte och engelska sen när jag kommer hem.

Otroligt vad mycket jag måste hinna med!


Just nu så laddar jag min kamera och tar bort andra bilder som jag anser var bara allmänt skumma.


Men idag är det soligt och fint ute! Så man får hoppa på det bästa!

   

Vem kan inte gilla gräs? :)

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards