vivio

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av vivio - 1 maj 2011 21:21

Nu gick gästerna hem och nu blir det mycket disk att fixa, men jag måste nog stänga av datorn nu eftersom imorgon är det skola, och dessutom är det inte vilken dag som helst utan min broder fyller 16 år!

Stort grattis! 

Så ja, tänkte ge honom två presenter i år eftersom jag glömde köpa förra året.. 

Har köpt ett par pennor och så en skum sak som typ.. låter.

Eller något, jättebra beskrivning vet! Men ändå!

Hoppas han blir glad, inte för att jag tror det, men man kan ju alltid hoppas! Haha.


Så jag kommer antagligen få gå upp TIDIGT imorgon bitti, såå.. jag kommer antagligen vara ganska trött imorgon om jag ska vara ärlig fast det kanske inte är så konstigt... eller?


Aja, känner mig mer nervös än vad han är, antagligen. xD 

Hahahahha!

Men jag måste strycka prislapparna O-O

Tillsammans kostade de väl runt 200 kronor. menmen, Han köpte ju dyra saker till mig såatt!


Det roliga var att när jag stod och bakade så kom farfar hem till oss för att gratta Jesper i förskott, farfar hade kommit till oss förut när jag stod och bakade samma sak, det tyckte jag var roligt! 

Jesper fick 5000 av honom! Sjukt mycket pengar! 

Herregud, min farfar måste vara rik. 

Hahahahaha, men Jesper vart glad och en aning skum i några sekunder innan han sprang upp till sitt rum igen.


Menmen... ska stryka prislapparna nu (:

(Ledsen för slarvigt inlägg! Har lite bråttom)

 


Av vivio - 1 maj 2011 20:09

Öhm... jag vet inte riktigt om du tycker om den, men det är så svårt att göra till andra, eftersom jag inte vet vad du tycker om. Eftersom mina brukar alltid bli så konstiga... :((

Men något åt det här hållet? Eller var jag helt fel ute?


 


Vet inte riktigt om det blev en sån bra bild då...

*host*

Menmen...det blir lättare om vi är någongång, då kan du säga precis hur du vill ha den. (:



Bästa!

Av vivio - 1 maj 2011 19:49

NU har man ätit, så nu väntar man på att man ska äta min chokladtårta som jag bakade idag. Spännande, eftersom jag inte vet hur den kommer smaka. Haha, det tyckte jag var kul...

Nejmen, spelade nyss några låtar på piano för sällskapet så ja, det var väl kul i guess. 

Lyssnar nu på lite klassiskt men ska byta. 


    



HAHAHAHAHAHAHAHA en gammal bild.

Jag ser helt sjuk ut!

Men garvade så mycket när jag såg den, så ni kanske gör det ocksÅ?

Man måste ju våga bjuda lite på sig själv ibland också. (:

annars blir det ju inte kul

Av vivio - 1 maj 2011 18:07

Ja, just nu väntar man på att gästerna ska komma, vi ska nämligen fira Jespers födelsedag. (:

Hehe,med mormor o morfar och min morbror och hans fru. 

Det ska väl bli.. kul.

Host.


Nu är de här! 

Orkar inte vara särskilt social egentligen då, men nu måste man ju vara det. 

Haha... aja, får väl överleva? Försöka i alla fall! 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards