vivio

Alla inlägg under maj 2011

Av vivio - 13 maj 2011 15:49

Har tittat på lite anime och sånt som man inte gjort på minst hundra år!


Men eftersom min dator varit på så länge idag så tänkte jag faktiskt stänga av den. 

Menmen, kanske sätter på den igen, fast ikväll?

Ha det bra nu! 

 

Av vivio - 13 maj 2011 12:06

Har skrivit lite mer på min engelska, men den här veckan har jag inte jobbat särskilt effektivt faktiskt, vilket stör mig ganska mycket om jag ska vara ärlig. 


Menmen, j´jag har försökt jobba så mycket jag kan även fast jag känner mig dålig! 

'Men ska nog försöka äta något. 

 

Av vivio - 13 maj 2011 10:42

tittade nyss klart på filmen, älskar den, för den är verkligen bra, det skumma är att det är disney... 

Aja, känner mig faktiskt friskare nu! 

Men jag är bara så otroligt hes... måste prata typ hela tiden, annars kan jag inte prata xD


Men jag mår mycket bättre faktiskt! 

SÅ jag kanske är lite småallergisk mot pollen i alla fall...






BTW. Jag vet inte. jag tror nog inte det längre, för nu känner jag mig mest bara förkyld.

Av vivio - 13 maj 2011 09:04

Hejhejhejhejhej jag hatar attvarasjuk.

Fast, pappa gav mig en snäll dos utav någon tablett mot pollen, och den har väl hjälpt... lite? 

Så jag kanske är allergisk mot pollen? eller?

Har ingen aning, men den där tabletten hade typ hundra biverkningar, som gjorde mig en aning nervös när jag skulle ta den. 


Menmen, ska titta på "the nightmare before christmas" på datorn nu och äta frukost.

Sen ska jag plugga, åtminstone en stund, om inte mitt huvud håller på att sprängas. 

 

Av vivio - 12 maj 2011 13:52

Ja, faktiskt. 

(Onödigt inlägg,förlåt)

 

Converse ^^

Av vivio - 12 maj 2011 12:51

Musik, snuvig, sjuk.. vad mer kan man begära? :)

 

Lite mattegrejs för er som är intresserade. :) 


Köpte lite nya låtar och sånt på itunes nyss, soft. 

Ska ringa mamma nu

Av vivio - 12 maj 2011 11:59

Hittade Jespers kompis "konto" på yt (Kalle) och min brors!. Och de hade tydligen filmat när bror gjorde en salto. xD 

låten och allt, passar in såå bra! 

Eller vad tycker ni?



Jespers låt: 



Den här hade Kalle fixat, men det är jespers låt.

om ni undrar varför jag postar upp dessa videos,såå... ja, varför inte försöka göra de kände via internet? :))

Av vivio - 12 maj 2011 09:49

Det gåt inte så bra att jobba, för så fort jag faktiskt börjar tänka ordentligt så får jag ont i huvudet, och så är näsan så täppt att det inte är sant. Jag har också så ont i halsen!  

Jag blir galen! 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards