vivio

Alla inlägg under juli 2011

Av vivio - 4 juli 2011 19:31

Jag börjar faktiskt undra... Nu när man har internet i mobilen o surfar gratis pga att man är uppkopplad på internet hemma. Varför behövs datorn? Jag kan ju hålla med om att det är en aning skönre att surfa på en dator, men jag kan göra det som jag brukar göra på mobilen också! För jag är mest innepå fejjan o så bloggar man ju (; Saknar bäl funktionen att kunna lägga in bilder i bloggen (tror man måste registrera sitt nummer o det vill jag helst slippa o göra. Men i alla fall, idag har jag klippt mig o så har jag varit med kasper hela dagen (: myyyyssiiigggtt! (; snart blire mat, hemmagjord kyckling typ

Av vivio - 3 juli 2011 12:32

Tjenare! Nu sitter man i soffan o är fortfarande sjukt trött efter resan!Vi kom hem runt halv två på natten o sen lyssnade jag på radion på mobilen till typ fyra eller tre väcktes utav mamma vid tolv fast gick upp nyss. Hahahah (: Vad har ni gjort??? Hört att ni haft ganska fint väder va?? (: Hehe jag hade också de o nu är man jättebrun! Det är iaf riktigt skönt att vara hemma nu för det är mycket svalare här än i spanien. Eftersom detta är första gången som jag bloggar via mobilen så vet jag inte riktigt hur man lägger in bilder o så..

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards