vivio

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av vivio - 10 juli 2011 16:01

Bytte till en gammal... orkar inte fixa en ny just nu. 

Har varit ute med båten i fem dagar och jag är ganska trött på båtlivet nu om jag ska vara helt ärlig... fast det har ju varit trevligt också! 

O så har jag tagit mitt första lilla doppelidopp i sveriges kalla hav. Usch vad kallt! Men jag badade faktiskt lite mer än bara en gång. :) 


Hehe, känns så konstigt att sitta vid datorn och surfa.. eftersom man har blivit så van att man sitter med mobilens skärm som inte är precis gigantisk... 

Aja, har ni haft det bra då? :) 


(Ps! Jag lovar att jag ska fixa en ny header.. snaaart... )


 


AND BTW:.. I FINALLY GOT MY ")%("=TY(HOIH"RB HAIR DONE. (;

= har gått o klippt mig.. för ett tag sedan då, men ändå! 


Och så har jag faktiskt tagit min tid och skrivit ett styrkeprogram, för typ varje dag förutom lördag o söndag (Då jag faktiskt tycker att jag ska få tare lugnt.) Och det programmet ska jag försöka hålla så gott det går så att jag kommer i form igen!

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards