vivio

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av vivio - 26 juli 2011 17:11

A verkligen! 


Haha, men har inte orkat.

Vet ni? idag när jag vaknat satte jag på mig träningskläder innan jag gick ut för o springa. Dock var det så jevligt fuktigt ute(det har typ regnat inatt) så det vart jobbigt att springa länge, så jag sprang inte jättelångt, men tillräckligt långt! 


Är astrött dock efter springturen -.-

O sen efter ett tag så skulle jag värma vatten till mina snabb nudlar (enkelt o bra när man inte orkar laga mat) o sen när vattnet hade kokat klart i den där vatten kokaren så skulle jag känna på den om den var varm... (smart va?) Och lolz, det ångrar jag ganska mycket xD...

Fyfan vad det gjorde ont! D:


Menmen, har laddat upp ny grejs på youtube också! ;) 

Lolz, det tog typ mindre än en minut att ladda upp från mobilen (jag filmade via den då)

Än att försöka ladda upp via datorn (det skulle ta minst två timmar, eftersom klippet är typ två minuter)


Suck.. Långt och onödigt inlägg! 

Haha! :D



Passar på att få lite views på stackars videon då


Öhm.. ignorera facet... cp


Hehehehehehehehehe ;) 

Så a.. jag sjunger inte så som ni kanske tror jag gör. 

Dessutom så spelade jag typ fel hela tiden, men det säger vi att ni inte märker!


GAMMAL BILD xD


Min tunga är fin

Aja, höll på att spela in lite gitarr grejs på datorn då   

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards